Herkese merhaba
Evet yeni bölüm geldi. Fakat yine uzun bir bölüm oldu. Sizi sıkmak istemiyorum ama bazen öyle kaptırıyorum ki durduramıyorum kendimi. Umarım bölümü beğenirsiniz :)
Bölüm Şarkısı : Tarkan Biz Çocukken
Keyifli okumalar :)
Düzenlendi
***
Engin korku ve endişe karışımıyla Ali'ye bakıyordu. Kesinlikle kötü bir niyeti yoktu. Sadece Pelin üşümesin diye üstünü örtmek istemişti. Ama Ali kesin yanlış anlamıştı. Gözlerini kapayıp açtı. " Ali abi yanlış anladın..."
Ali onun sözünü tamamlamasına izin vermedi. " Neyi yanlış anladım ben ? Kardeşim odasına gizli gizli girdin. Bunu nasıl açıklayacaksın ?"
Pelin, yatağında huzursuzca kıpırdandı.
" Gerçekten kötü bir niyetim yoktu. Pelin'nin üstünü örtmek istedim sadece üşümesin diye " Engin, kendini aklamaya çalışırken Pelin uyanmıştı. Ve karşısındaki kişileri görünce iç geçirdi. Yine ne olmuştu? Pelin ayağa fırlıyarak " Gene ne oldu bilmiyorum ama ikiniz de çıkın uykum var benim ya uykum var. "Diyerek ikisini de dışarı çıkardı. Ardından kapıyı kapattıp kilitledi. Rahat rahat uyayamıyordu bile. Sakinleşmeye çalışarak yatağına uzandı. Engin'nin ve Ali'nin seslerini duysa da onları umursamamaya çalıştı. Uykusu vardı ve uyumak istiyordu. Kamuran babaannenin sesini de duyunca daha fazla dayanamayarak yatağından kalkıp odadan çıktı. Bütün gözler ona dönünce umursamaz görünmeye çalışarak " Abi, Engin beni gecenin bu saatinde neden uyandırdığınızı sorabilir miyim acaba? " Diye sordu.
"Senin bu sözlün gizlice odana girdi."
Pelin, gözlerini Engin'e çevirdi. Bu ilk defa olan bir şey değildi. Defalarca kez Engin'in üstü örttüğü olmuştu. Kesin bu yüzden gene girmiş olmalıydı. Zaten aksi bir durum söz konusu bile değildi.
"Abi, Engin benim üstümü hep örter. Yine bunun için girmiştir. Başka bir şey düşünmem bile çok saçma."
Engin gülümsemesini gizlemek için zor tuttu. Pelin, kendine güveniyordu. Bundan daha güzeli ne olabilirdi?
"Abi valla başka bir niyetim yoktu. Olamazda zaten. Ben hiç başka bir şey yapar mıyım? Hiç mi tanımadın beni?"" Benim damadım yanlış bir şey yapmaz tabi eşek sıpası beni de uykumdan uyandırdın. Bir şey oldu sandım " Diye araya girdi Kamuran hanım.
Ali, bıkkınlıkla nefes verdi. Engin'nin yanlış bir şey yapmayacağını kendi de biliyordu ama içinde ki şüpheleri susturamıyordu. Engin'i Pelin'nin odasında görünce öfkesine hakim olamamıştı. " Özür dilerim Engin " dedi. Ve herkesi şok etti. Ali, Engin'den özür diliyordu. Galiba dünyanın sonu gelmişti.
"Olur mu hiç öyle şey abi ne özrü?"
Ali, Engin'nin omzuna elini koydu. "Sana haksızlık yaptım özür dilerim. "
"Önemli değil abi unutalım gitsin."
"Olay çözüldüğüne göre ben yatıyorum size iyi geceler," diyerek tekrardan odasına geçti Pelin.
" Bir daha damadıma bilip bilmeden yanlış bir şey söyleme eşek sıpası " diyerek oradan uzaklaştı Kamuran hanım.
"Ben de yatayım artık iyi geceler abi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Masalı
Ficção AdolescenteSert erkek, masum kız hikayelerinden sıkıldıysanız doğru yerdesiniz. Bu kitapta roller değişti çünkü. *** Acımasız bir baba tarafından büyütülen bir kız aşka inanmazdı. Duygusuz ve sertti. O İstanbul Kandemir'di. Yıkılmaz buzdan duvarları vardı. F...