40. Bölüm Veda

1.4K 109 355
                                    

Herkese merhaba

Bu bölümde ne olacak biliyor musunuz ? Hadi söyleyim size Yağmur'u istemeye gidiyoruz :D

İsteme deyince direk aklınıza Engin'nin Pelin'i istediği bölüm mü geldi ne 😂😂😂

Bakalım bu defa bizi neler bekliyor ?

Bölüm Şarkısı : Jehan Barbur Güzel Adam

Keyifli okumalar :)

Damla, Demir'i gördüğünde korkmuştu. Ne zaman gelmişti ki ? Ankara'dan ne çabuk dönmüştü ?

" Sen ne zaman geldin ?"

" Lafı dolandırmada sana bir soru sordum cevap ver bana nerdeydin bu saate kadar ?"

Damla ,ilk defa Demir'i böyle görüyordu.

" Damla cevap ver bana!"

" Partiye gittim " diyerek dürüst cevap verdi.

" Tek başına partiye gittin öyle mi ? Damla , bunun bana bir şaka olduğunu söyle. " Demir ciddi anlamda kızmıştı. O tarz partilerde genç kızların başına neler geldiğini biliyordu. Ve Damla'nın da başına bir şey gelmiş olabileceği ihtimalini es geçemiyordu.

" Evet gittim Demir. Kendi başıma partiye gittim," diye bağırdı. Artık küçük kız muamelesi görmekten çok sıkılmıştı.

"Annemle babam geldiği zaman bu konuyu bir daha konuşacağız."

" Konuşacak bir şey yok. Yirmi bir yaşında bir kızım ben. Aklımda gayet başımda. Rahat bırak beni biraz artık. Küçük kız değilim ben. "

"Damla odana git!." Demesinin ardından tuttuğu nefesini verdi. "Kalbini kırmak istemiyorum."

Damla, daha fazla uzatmak istemediği için merdivenlerden çıktı. Demir ise arkasından baktı. " Kaç yaşına gelirsen gel sen benim küçük kardeşimsin. Benim için 'Demiy seni döveyiyim ' diyen kardeşim olarak kalacaksın Damla " dedi ardından ise dudaklarında tebessüm belirdi.

***
Bir Hafta Sonra

" Umarım Çağatay zor abiyi oynar da abinde bana o gece neler çektirdiğini anlar. " Engin, kravatını bağlarken konuştu.

Pelin ise iç geçirdi. Bu gün Yağmur'u istemeye gideceklerdi ve Engin, Çağatay'ın zor abiyi oynaması için sabahtan beri dua ediyordu.

"O gece kim kime ne çektirdi acaba bir daha düşün istersen. Senin yüzünden kalpten gidiyordum ya " Pelin dönüp Engin'e baktığında bir türlü kravatını bağlayamadığını gördü. Zaten ne zaman bağlayabilmişti ki acaba? Karşısına geçip " Bırak ben yaparım " dedi. Kravatlı bağlamaya çalışırken Engin hala konuşmaya devam ediyordu.

" Ama bak fena mı oldu sözlendik. Ve ikimiz de hayattayız. "

" Kalpten gidebilirdim "

" Bende hasretten ölebilirdim hem ayrıca aşk cesaret ister." Diyerek Pelin'in gözlerine baktı. Aralarında hiç mesafe yok sayılırdı.

Pelin nefes almaya çalışarak geri çekildi " Oldu " diyebildi.

" Olmadı " diyerek Pelin'in beline kolunu doladı. "Bir daha bağla. "

İstanbul Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin