Bölüm Şarkısı : Kutsi İlan-ı Aşk Ediyorum
Düzenlendi
Keyifli okumalar :)
Yağmur, şaşkın gözlerle Ali'ye bakıyordu. Herhalde çok fazla içtiği için kafası bulanmıştı ki hayal görüyordu. Yoksa gerçekten Ali kendine evlenme teklifi mi etmişti?
"Gözlerin gözlerime değdiği an
Düştü aşk ateşi kalbime
Yüreğin yüreğime dokundu sevgili
Adın nefes oldu dudaklarımda
Deli gönlüm bir sende duruldu
Aşk nedir bilmezken
Yüreğim yangın yeri oldu "" Yağmur'um benimle aşkımızı bir ömür boyunca yaşar mısın ? Kalbini bana verir misin ? Her şeye rağmen beni günahlarımla sever misin ? Benimle evlenir misin can parçam ?"
Ve o anda duyulan melodi İksinin de kulaklarını doldurdu.
" Eski bir filmin sonu gibi yaşıyorum seni
Eski bir yalnızlıktan ödünç almış gibi
Yasakların günahlarım bırak bana kalsın
Eski bir çığlık gibi hala aklımdasın "Ali'nin ayarladığı solitsler şarkıyı söylüyordu.
Bütün bu olanlar geçek miydi ? Ali gerçekten evlenme teklifi mi etmişti? Yoksa kendi mi hayal görüyordu ?
" Seni unutmama izin verme
İlan-ı aşk ediyorum benimle evlenir misin ?
Beraber yaşlanmaya bir kalemde söz verir misin ? "Ali, umutla bakarken Yağmur'un şaşkınlığından korkuyordu. Ona hayır demezdi değil mi? "Bir şey demeyecek misin?"
"Hayal görmüyorum değil mi? Sen bana evlilik teklifi ettin ben yanlış duymadım değil mi?"
" Duymadın benimle evlenir misin Yağmur ?"
Yağmur ağlamak istemiyordu fakat şu an mutluluktan ağlayabilirdi " Evet evet evet bin kere evet seninle her şeye varım. İyi ve kötü günde yanında olmaya varım. " diyerek parmağını uzattı.
" Bende seni seviyorum sana söz veriyorum
İyi günde kötü günde kadınınım diyorum "Ali, yüzüğü taktıktan sonra ayağa kalkıp "Seni seviyorum," diye bağırdı. "Seni seviyorum Yağmur seni çok seviyorum." Deli gibi bağırıyordu Ali.
" Ali ne yapıyorsun bütün herkes bize bakıyor "
" Baksınlar herkes duysun bütün İstanbul hatta bütün dünya seni sevdiğimi duysun. Ben Yağmur'u çok seviyorum. O benim her şeyim. İstanbul duy beni ben Yağmur'u çok seviyorum "
Ali'nin bağrışları karşısında herkes onlara bakıyordu. Kimisi gençlik işte diyor, kimisi ise onları hayranlıkla izliyordu.
Yağmur, yüzünü kapadı. Ağlamaması gerekiyordu. Ama tutamıyordu kendini. Mutluluk gözyaşları bir bir gözlerinden dökülüyordu. Çok acı çekmişti. Ali'nin hiç bir zaman onu sevmeyeceğini düşünmüştü ama şimdi...Şimdi Ali bütün İstanbul'a kendini sevdiğini söylüyordu. Üstelik ona evlenme teklifi etmişti. Bu gece bir rüyaysa hiç uyanmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Masalı
Dla nastolatkówSert erkek, masum kız hikayelerinden sıkıldıysanız doğru yerdesiniz. Bu kitapta roller değişti çünkü. *** Acımasız bir baba tarafından büyütülen bir kız aşka inanmazdı. Duygusuz ve sertti. O İstanbul Kandemir'di. Yıkılmaz buzdan duvarları vardı. F...