Po pár minutách doběhli na parkoviště u letištní haly. Před nimi ležel malý čtvercový parčík, za kterým byla půjčovna aut a malé bistro ve kterém se ukrývalo několik desítek civilistů od zaměstnanců letiště a okolních podniků, až po obyčejné cestující s několika kufry.
Zpoza aut stojících na parkovišti se vynořili dva, podobně vyzbrojení vojáci a zamířili svými samopaly na příchozí skupinu. Další, asi třicetiletý muž se zjevil v alejích stromů ve čtvercovém parčíku s odstřelovací puškou, připraven k palbě. I navzdory okolnímu chladu byl vysvlečený do půl těla, čímž odkryl své mohutné, svalnaté tělo s dlouhou jizvou na břiše. Nebyl však nijak zvlášť vysoký, dlaně mu zakrývaly maskáčové rukavice, ze kterých vykukovaly konečky prstů. Na hlavě měl šedou kšiltovku s vybledlým nápisem, pod kterou se schovávaly krátké blonďaté vlasy. Tvář muže na sobě nesla četné známky zkušeností z boje v podobě několika vrásek a neupraveného strniště stejně světlé barvy jako vlasy. S jedním přivřeným okem, tak aby tím druhým lépe viděl přes zaměřovač pušky, si nenuceně, ale podezíravě měřil dva příchozí zajatce.
„Vše v pořádku?" zeptal se jeden ze strážných vousatého velitele nepřestávaje však mířit na příchozí družinu.
„V pořádku," potvrdil velitel a ukázal na dva mladíky, „odveďte je dovnitř, pak si s nimi promluvím," nařídil a obrátil se na Marka, „a jeho odveďte taky," nevšímal si nechápavých výrazů ostatních a sebral Markovi jeho pušku, „porušil rozkaz a ohrozil celou akci," vyprskl pohrdavě a žďuchl do mladého vojáka.
Marko nic nenamítal. Popravdě byl i rád, že může zůstat se dvěma zajatci a být jim na blízku, kdyby se jeho velitel pokusil o něco zbrklého. Klidně si sundal svůj opasek s nožem, pistolí a vysílačkou, podal jej svému veliteli a zařadil se mezi dva mladíky.
„Pojďte dovnitř," řekl odstřelovač opíraje si svou pušku o rameno hlavní dozadu, „začne přituhovat a možná i sněžit," mávl rukou na trojčlennou skupinku, seskočil z parčíku a rychlým krokem si to rázoval ke hlavnímu vchodu do letiště.
ČTEŠ
Válka o Sterakdaryho
Fanfiction... „Rozsáhlé teroristické útoky devastují celý svět," ozval se známý hlas reportérky z rádia, „teroristé vyzbrojení moderní vojenskou technologií útočí po celém světě a zahajují převraty ve všech velkých státech..." ... „Potřebuju se dostat d...