Václav s Radkem už chtěli zdvihnout hlavně svých samopalů, ale Vesli poklidně zdvihl obě ruce, spojil je za hlavou a perfektní němčinou začal čtyřčlenné skupince zabijáků něco vysvětlovat, přičemž se k nim nenápadně přibližoval. Čtveřice vojáků se na sebe zmateně podívali, něco na Vesliho křikli a ten spustil znovu a s rukama stále spojenýma za hlavou se ke čtveřici nepřátel pomalu přibližoval.
„Co to dělá?" obrátil se nechápavě Radek na Václava a kývl hlavou směrem k Veslimu.
„Podívej se, co má v rukou," řekl Václav, stejně jako Vesli si spojil ruce za hlavou a pomalu se vydal směrem ke čtyřčlenné skupince.
Až když jej na to Václav upozornil si Radek povšiml, že Vesli drží za hlavou svůj nůž, a zatímco bez ustání mluví, přibližuje se k vojákům na dosah. S překvapením zjistil, že i Václav ve svých rukou spojených za hlavou drží svůj nůž, a tak si stejně jako jeho dva druhové i on co nejvíce nenápadněji vytáhl z pochvy na opasku svůj nůž, zasunul jej čepelí do rukávu, prsty spojil za hlavou a pomalu se přibližoval ke čtveřici vojáků.
„Halt!" zařval náhle těžkooděnec a dva vojáci se přiblížili k Veslimu a začali jej prohledávat, zatímco třetí voják doběhl k Václavovi a chystal se udělat totéž.
Předtím, než vojáci stihli Veslimu cokoliv sebrat, se blonďatý lovec vzbouřil, zabodl jednoho zabijáka do krku, druhé chytl za límec, čelem jej uhodil do nosu, s výstřikem krve vytáhl nůž z poraněného hrdla prvního teroristy, přehodil si kudlu v ruce a několikrát rychle bodl druhého vojáka do břicha. Václav mezitím jedním rychlým sekem podřízl hrdlo třetího vojáka a rozeběhl se směrem k těžkooděnci. Mohutný zabiják v těžké zbroji měl však již namířený svůj kulomet na Vesliho a mladý student neměl nejmenší šanci se k němu dostat včas, a tak si za běhu přehodil v ruce svůj nůž a plynulým hodem jej vrhnul na levou ruku nepřítele, ve které těžkooděnec přidržoval svou těžkou zbraň.
Zabiják v těžké zbroji hlasitě vykřikl, pustil svou zbraň, která s třísknutím dopadla na zem, a chytil se za poraněné zápěstí levé ruky ze kterého trčela pochval velkého nože. Než však stihl voják cokoliv udělat, vší silou do něj ramenem vrazil rozeběhnutý Radek a několikrát jej bodnul nožem do břicha. Čepel však nebyla vedena takovou silou, aby pronikla přes tlustou zbroj, a úder ramenem vojáka jenom na moment vyvedl z rovnováhy. Radek stihl jen tak tak kvapně ustoupit, aby se vyhnul ráně pěstí, kterou se mu chystal těžkooděnec uštědřit. Voják znovu zařval bolestí a vytáhl si zabodnutý nůž z levého zápěstí, díky čemuž začal z rány silně krvácet a ztrácet nemalé množství krve.
Vesli pustil mrtvého vojáka, jehož celou dobu držel za límec a rozeběhl se s nožem v ruce k těžkooděnci: „Skvělá práce," prohodil cestou k Radkovi a hned vzápětí uštědřil vojákovi silný kopanec do kolene, elegantně se vyhnul nemotornému protiútoku a dalším kopem podrazil bojovníkovi nohu a s žuchnutím jej shodil na zem.
Vesli došel k ležícímu vojákovi, se zlomyslným úsměvem mu z pravé ruky odkopl nůž a celou vahou těla se mu postavil na poraněné levé zápěstí. Zabiják bolestivě zaskučel, ale zpod skleněného krytu to nešlo příliš slyšet. Vesli proto několikrát uhodil druhou nohou do skleněného krytu tváře, až se tvrzené sklo s třísknutím rozbilo a vojákovi napadaly do obličeje ostré střepy. Vesli si vytáhl zpoza opasku pistoli, s cvaknutím ji odjistil a jediným výstřelem těžkooděnce popravil.
„Vyřešeno,"prohodil blonďatý střelec,sebral si ze země svou útočnou pušku,kterou předtímzahodil, podal Václavovizakrvácený nůž a nechávajeza sebou čtyři krvácejícímrtvoly, se vydal dál nacestu.
ČTEŠ
Válka o Sterakdaryho
Fanfiction... „Rozsáhlé teroristické útoky devastují celý svět," ozval se známý hlas reportérky z rádia, „teroristé vyzbrojení moderní vojenskou technologií útočí po celém světě a zahajují převraty ve všech velkých státech..." ... „Potřebuju se dostat d...