>I< 6/6

35 3 0
                                    


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když mladíci seběhli do přízemí, spatřili jednoho z těch opilých bezdomovců, který teď však rozhodně nepůsobil opile. Stál zády k nim, v ruce třímal pistoli a přes okolní řev a střelbu nemohl dva mladíky v žádném případě slyšet. Okolo něj leželi dva zastřelení členové ochranky, třetí seděl s postřeleným ramenem pod ním a bezmocně civěl do hlavně pistole.

Radek zůstal zaraženě stát na posledním stupínku eskalátoru, zatímco Václav sáhnul do své kapsy, vytáhl z ní malý kapesní nůž a třemi rychlými skoky doběhl k útočníkovi. Než však stihl cokoliv udělat, bezdomovec vystřelil a nebohého člena ochranky bez sebemenší lítosti popravil. Vteřinu poté se vrah překvapeně zarazil, když pocítil zvláštní štípnutí v zádech, po kterém následoval příval teplé krve vpíjející se do jeho ušpiněných hadrů a rozlévající se po celém těle spolu s bolestivými křečemi prostupujícími do každého svalu a nervu. Bezcitný zabiják povolil sevření na své pistoli a jakmile Václav vytáhl z hrudi zlosyna svůj nůž a sebral mu z ruky pistoli, svalil se útočník na zem v rozšiřující se kaluži krve.

Was hast du gemacht?!" zařval překvapeně druhý otrhanec, nechápavě máchnul svou pistolí okolo sebe nevěřícně zíraje na mladého studenta, „du bist-"

Ozval se nečekaný výstřel a druhý bezdomovec padl k zemi s kulkou zarytou hluboko v čele. Václav stál ve střelecké pozici, z hlavně jeho pistole se vznášel tenký šedý kouř a dva kroky vedle něj dopadla s cinknutím malá nábojnice. Pár lidí, kteří zbyli v obchodním centrum, celou situaci sledovalo a při nečekaném výstřelu mladého studenta někdo překvapeně vykřikl. Většina návštěvníků fóra však utekla, ostatní zůstávali ležet mrtví na zemi v kalužích krve.

„Co...?" nechápavě ze sebe vypravil Radek seskáče přitom z posledního schůdku na jezdících schodech, „co jsi to udělal?" vyhrkl na Václava.

„Musíme zmizet," řekl Václav a nevšímaje si Sterakovy otázky se sehnul k zastřelenému bezdomovci a začal jej prohledávat.

„Co to děláš?" rozrušeně vyhrkl Radek.

Václav mu neodpověděl. Odhodil svou pistoli a sebral tu od druhého zabijáka spolu se třemi náhradními zásobníky, které si schoval do saka.

„Mizíme odsud," zopakoval znovu mladý student, rázně popadl Radka na paži a vyváděl jej hlavním vchodem ven z obchodního centra.

Válka o SterakdaryhoKde žijí příběhy. Začni objevovat