Ozvala se silná hlasitá rána, která přerušila Radkova slova. Znělo to jako výstřel, nebo výbuch a otřáslo to celou budovou, až se zachvěly talířky na stolech a ve výlohách kavárny. Také vypadla veškerá elektřina, přestaly hrát mohutné displeje, umístěné pod stropem vysoké budovy. Nesvítily světla, nefungovaly alarmy ani pokladny, zastavily se eskalátory a několik lidí se zaseklo v otáčivých dveřích nebo ve výtahu. Odněkud zezdola se ozvaly další rány. Tentokrát si všichni zákazníci v kavárně byli jistí, že se jedná o výstřely. Budovou otřásly další výbuchy, lidé začali křičet a panikařit, a když se Václav podíval ven z okna, viděl, že i v okolí se něco děje. Tramvaj jedoucí zrovna po mostě zničehonic explodovala, okna se rozletěla na střepiny, vůz vykolejil, převrátil se na bok a smetl sebou několik kolemjdoucích.
„Co se to..." vyhrkl Radek a udiveně se rozhlížel okolo netuše co dělat.
Krom neustávajících výstřelů ze spodních pater nákupního centra a opakovaných výbuchů v okolí teď všichni uslyšeli i ohlušující rachot přilétajících letadel. Václav překvapeně vyskočil ze židle, až ji s třísknutím převrhnul, a postavil se k prosklené zdi vida přitom, co se děje na obloze. Několik vojenských letadel přilétlo nad Ostravu a začalo přímo doprostřed města shazovat rakety a střílet po bezbranných civilistech. Lidé na ulici křičeli, utíkali se schovat dovnitř budov, ale mnoho z nich bylo zabito, nebo zraněno při bombardování. Z několika letounů vyskočili parašutisté a pomalu se snášeli na zem už ze vzduchu střílejíce na civilisty, zbylé v ulicích. Jedna z raket zasáhla protější panelový dům a celé patro vyhodila do povětří. Z budovy padaly trosky, ozýval se křik smíšený se zoufalým pláčem a hněvivým řevem. V ulicích byly slyšet první sirény a přijížděly všechny složky záchranného sboru, které se však okamžitě staly terčem prvních parašutistů, jenž dopadli na zem. Vojáci v maskáčové zbroji stříleli ze svých samopalů do bezbranných hasičů a záchranářů, prostřelili kola velkému hasičskému autu, pálili do policejních vozů tak dlouho, až jedno explodovalo a než kterýkoliv strážník stihl vůbec vytáhnout zbraň, byl dávno proděravěn desítkami kulek a v krvavé kaluži se svalil k zemi.
ČTEŠ
Válka o Sterakdaryho
Fiksi Penggemar... „Rozsáhlé teroristické útoky devastují celý svět," ozval se známý hlas reportérky z rádia, „teroristé vyzbrojení moderní vojenskou technologií útočí po celém světě a zahajují převraty ve všech velkých státech..." ... „Potřebuju se dostat d...