>IV< 4/6

20 1 0
                                    


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

První vystřelil Vesli. Ukrytý kdesi na střeše, trefil jednoho z velitelů přímo do nechráněného čela. Další palbu zahájili Marko s Brunem, kteří zpoza svého úkrytu poslali k zemi další tři zvedající se útočníky. Čtyři teroristé se stihli dostat do úkrytu za alej několika mohutných stromů, odkud opětovali palbu do keřů, ze kterých slyšeli střílet Marka a Bruna.

Čtveřice vojáků ukrytých v malém parčíků seskočila na cestu, přeběhla k několika povalujícím se útočníkům a jednotlivými kulkami do hlavy je nelítostně popravili. Krom čtyř zbylých útočníků nezbyl již z celého přepadení nikdo jiný. Kusy roztrhaných těl a krvavých fleků se povalovaly po nejbližším okolí, vzduchem se nesl nepříjemný pach spáleného masa

a okolím zněly četné, ohlušující výstřely.

Radek s Václavem zůstali celou dobu skrčení na opačné straně parkoviště. I když byli od místa výbuchu vzdáleni notný kus, přesto sebou při nečekané ráně oba cukli. Jakmile viděli, že je situace zcela pod kontrolou, zůstali ukrytí a vyčkávali, pro případ, že by nastaly nějaké potíže. Vše ale vypadalo dobře, zbylí nepřátelé byli ukrytí mezi stromy a neustále slepě pálili okolo sebe. Bruno nařídil svému týmu, ať je pomalu obklíčí, aby je dostal do křížové palby a předešel tak zbytečným ztrátám. Celý útok byl poměrně hladce odražen.

Pak ale oba mladíci uslyšeli zvláštní zvuk. Něco, co nesedělo do okolního ohlušujícího víru výstřelů. Když se Václav podíval nad sebe, spatřil v prosklené zdi druhého patra haly, mladou operátorku, jak usilovně bušila pěstí do okna a ukazovala na opačnou stranu.

„Zapni vysílačku," nařídil Václav Radkovi.

„Po vlakové trati směrem z meteorologické stanice na jihu se blíží dalších sedm útočníků," ohlásila do vysílačky žena, když ji Sterak zapnul, „všichni mají automatické zbraně a běží k letišti."

„Rozumím," odpověděl Václav, „běžte na střechu a najděte Vesliho," nařídil a rozeběhnul se na jih směrem hangárům.

„Půjdu zprava," řekl Sterakovi, „ty běž zleva, někam se schovej a pozoruj je, budeš mi hlásit odkud přichází," nařídil Radkovi a oba mladíci se rozeběhli na opačnou stranu hangáru.

Válka o SterakdaryhoKde žijí příběhy. Začni objevovat