„I'm glad you're here," jsem ráda, že jsi tady, zašeptala Emily Radkovi do ucha, vší silou jej objímala a z očí jí tekly slzy lásky a radosti, „I was scared, I was so scared," bála jsem se, moc jsem se bála, vzlykala nepřestávaje objímat svého přítele.
„Mission completed, madam," mise splněna, madam, ohlásil s potěšeným úsměvem Lukas a chystal se k odchodu.
„No, stay here," zůstaň, zarazila jej Emily a pustila Sterakdaryho, „we need to talk," musíme si promluvit.
Lukas se zastavil mezi dvojicí milenců a zvědavě hleděl na Emily.
„Good work," dobrá práce, pochválila Emily svého agenta a házela pohledem z Radka na Lukase.
Radek celou tu dobu nebyl schopen slov. Byl sice šťastný, že se konečně setkal s poslední osobou, která mu na tomhle světě zbyla, ale v žádném případě nechtěl, aby to bylo za takovýchto okolností.
„There is one last think I need to do," je ještě poslední věc, kterou musím udělat, řekla Emily a s těmi slovy vytasila dlouhý tenký nůž a jednou jedinkrát bodla Lukase do hrudi.
S překvapeným výrazem pozoroval mladý agent pramínek tekoucí krve, prýštící z jeho rány. Cítil zvláštní štiplavý pocit v srdci, ztěžka se mu dýchalo, podlomila se mu kolena a padl Radkovi pod nohy.
Sterakdary se nevěřícně zarazil. Vyděšeně se podíval na Emily, která s klidem schovala zpátky svůj tenký nůž a odstoupila od umírajícího agenta. Radek se rychle sklonil vedle Lukase, chytil mu hlavu a opatrně si ji položil do klína.
„What have you done?!" co jsi to udělala, vykřikl náhle Radek pozoruje neustávající proud prýštící krve zpod Lukasovy košile.
„We are save now," teď jsme v bezpečí, odpověděla Emily, „noone nows about us," teď už o nás nikdo neví.
Lukas sebou prudce škubl, cítil, jak mu dohořívá jeho svíčka života, před očima se mu tvořila červeno černá clona, přes kterou jen matně viděl odlesk zaprášené Radkovy tváře. Věděl moc dobře proč musí zemřít a byl ochoten tuto oběť podstoupit, jen aby Emily mohla s Radkem žít v bezpečí. Věděl, že se nikdo nesmí dozvědět o jeho akci a až teď mu došlo, jak moc Emily na Radkovi záleží. Jak moc jej miluje. Nepatrně se usmál, naklonil hlavu na stranu, podíval do tváře zklamané dívky a krátce kývl hlavou.
Radek nevěřil svým očím. V jeho klíně umíral chlapec, jenž mu nesčetněkrát zachránil život. Nebyla slova, která by vyjádřila jeho pocity. Nedokázal ze sebe vypravit ani hlásku. Pohladil umírajícího mladíka po vlasech a zahleděl se mu do očí.
„Disziplin vor allen," hlesl tiše Lukas k Emily.
„Disziplin vor allen," odpověděla dívka a pochvalně přikývla.
Vteřinu na to zemřel.
KONEC
ČTEŠ
Válka o Sterakdaryho
Fanfiction... „Rozsáhlé teroristické útoky devastují celý svět," ozval se známý hlas reportérky z rádia, „teroristé vyzbrojení moderní vojenskou technologií útočí po celém světě a zahajují převraty ve všech velkých státech..." ... „Potřebuju se dostat d...