Angela:
Egy ágyban tértem magamhoz, kezeimen szíjak vájtak a bőrömbe. Elkezdtem kapálózni, de csak azt értem el vele, hogy csuklómat véresre dörzsölte az anyag. Lassan nyitottam ki a szemem, mert a fehér falak és a fény irritálta látásom. Minden fehér volt, a szobámban csak egy ágy volt és egy asztal. Az ajtón nem láttam ki, volt rajta egy nyílás, amin tárgyakat tudnak beadni és egy téglalap alakú pár centis kisablak. Dühömben felüvöltöttem éreztem, hogy szemeim felvillannak és sikerült eltépnem a kezem visszafogó akadályokat. Mikor felültem, észrevettem, hogy lábaimon is vannak, de azokat könnyűszerrel eltávolítottam magamról. Kiszálltam az ágyból és próbáltam visszagondolni, hogy hogy kerültem ide. Odaléptem a kisablakhoz és kinéztem rajta a fények szürkének festették meg a fehér, omladozónak tűnő falakat. A zárt részlegen voltam, a természetfelettiek zárt részlegén. Elkezdtem ütni az ajtót.
-Hé! Engedjenek ki!-Üvöltöttem, de tudtam, hogy semmit nem érek vele.
Megpróbáltam elhúzni az ajtót, de semmit nem értem vele. Hallottam, hogy nyílik a rácsajtó a folyosó végén, ezért fogtam magam és leültem az ágyra. Mikor kinyílt cellám ajtaja, belépett rajta egy fiú. Max három évvel volt idősebb nálam, tejfölszőke haja beállítva és zöld szeme mintha a lelkembe látna.
-Ah, Angela, végre felébredtél.-Mosolyodott el.
-Ki vagy te?-Néztem rá.
-Az ápolód. Hoztam vizet és egy kis levest.-Tette le az asztalra a tálat és a poharat.
-Mi a neved?
-Dave.
-Mért tartanak itt? Mért nem engednek ki?
-Mert itt biztonságban vagy.-Ült le mellém és fogta meg a kezem.
-Mért van nálad tű?
-Ha kellene, nyugtató van benne.
-És most mi lesz velem.
-Itt maradsz. Ne aggódj, én megvédelek. Majd elkísérlek, hogy le tudj zuhanyozni, aztán visszakísérlek.
-Nekem el kell me...-Félbeharaptam a mondatot.
Végülis, innen nem tudom bántani a családom és másokat sem.
-Nem lesz baj Angi.-Simogatta a kezem.
Angi. Angi. Angi. Vízhangzott a fülemben. Ránéztem Davere és Theo ült mellettem. Gyorsan a vízért nyúltam és belekortyoltam, amitől észheztértem.
-Indulhatunk?-Kérdezte mosolyogva.
Egy törülközőt adott a kezembe es elkezdett a zuhanyzó felé vezetni. Miközben mentem a folyosón, benéztem egy-két cellába, láttam Tracyt, Jacksont, Jamest, Tylert, Jake-et és Laurent-et. Valamint láttam egy szobor szerű férfit és ennél a cellánál megtorpanttam.
-Ő ki?-Kérdeztem.
-Halwyn. Befagyasztatta magát. De menjünk tovább.-Tette a kezét a derekamra és tovább vezetett.
Teljes sokkot kaptam, nem tudtam megszolalni, pedig lett volna jópár kérdésem. Bevezetett a fürdőbe, megállt az ajtóban, majd elfordult. Lassan levetkőztem, majd beálltam a zuhany alá. Mikor megnyitottam a csapot, hihetetlenül jól esett, ahogy a vízcseppek égették a bőröm. Vagy fél órán keresztül zuhanyoztam, amikor Dave odaszólt nekem.
-Nem akarlak zavarni, de vissza kéne vinnem téged a...
-A cellámba?-Fordultam felé, félbeszakítva.
-Én szobát akartam mondani.-Mondta és hallottam, hogy elmosolyodott.
Elzártam a csapot, megtörülköztem és felöltöztem.-A férfi, Halwyn, mért fagyasztatta be magát?-Kérdeztem, mikor visszaértünk a börtönömbe.
-Ezt sajnos nem mondhatom el. Elég ha annyit tudsz, hogy meg akart védeni másokat.-Ült le mellém az ágyra.-Egyél egy kicsit.-Biccentett a levesem felé, ami valószínűleg már háromszor kihűlt.Malia:
Mikor kipattant a szemem, a kanapén feküdtem. Utolsó emlékem az volt, ahogy várjuk Angi hazatértét, majd egy szúró fájdalom mellett, elájulok.
-Malia!-Termett egy másodperc alatt mellettem Scott.-Hogy vagy?
-Kimerülten. Van valami hír?
-Nincs.-Rázta meg fejét Scott.-Beszéltünk Parrish-sel, de azt mondta, azután, hogy Angela elviharzott, nem látta.
-Hol vannak a többiek?-Kérdeztem, miközben felültem és Scotthoz bújtam.
-Angelat keresik a legtöbben. Theo pedig a tetőn, teljesen megtört.
-Meg kell találnunk! Mit mondott Parrish?
-Hogy miután nemet mondott Angelanak a kérésére, ő elviharzott és hogy segít megtalálni.
-Nem gondolod, hogy Parrish túl keveset mondott? Milyen kérésre mondott nemet?-Néztem Scott szemeibe.-Valami nem stimmel.
Felálltam, de megszédültem, visszazuhantam Scott karjaiba.
-Jobb, ha pihensz még egy kicsit.-Suttogta, majd nyomott egy csókot a homlokomra.
YOU ARE READING
Testvériség? Szövetséges? Ellenség?-Teen Wolf 2.-3.-4. Rész (✔️)
Werewolf2. Évad Miért vagy ilyen komoly? Vihogásától kiráz a hideg, hisz a tragédiát ezzel jelzi. Falkában járnak, mégsem farkas. Harapással terjeszkedik, mégsem farkas. A telihold nagyban befolyásolja, mégsem farkas. Akkor mégis mi az? 3. Évad Mi van, ha e...