Angela:
Már hajnalodott, amikor megérkeztem Mexikóba, tudtam, hogy a látomásaimban nem véletlenül szerepelnek a Calaverak.
-Nahát, Angela.-Fordult felém Araya, mikor beléptem a szobába.-Hat éve nem láttalak.
-Araya. Tudunk beszélni?
-Hát persze.-Mosolyodott el.
-Hallottam hírét, hogy az Argentek, megtámadják Beacon Hills természetfelettieit. Mit tudtok erről?
-Ha erre vagy kíváncsi, mi nem megyünk Beacon Hillsbe és nem tudunk semmit az Argentek tervéről, de mért érdekel?
-Mert Jacket megölték Beacon Hillsbe és épp odatartok, hogy megtudjam, mi történt.-Hazudtam, hogy nehogy kikotyogjam, hogy a termeszetfeletti családomat akarom megvédeni.
-Igen, hallottam, mi történt Jack-kel.
-Oké, köszönöm Araya.
-Bármikor szívesen látunk, hisz még mindig rengeteg természetfeletti van itt Mexikóban, akik fenyegetik az embereket.
-Rendben.-Mondtam egy kínos mosoly kíséretében, majd elkezdtem hátrálni.-Viszlát.-Köszöntem el, majd kisiettem az ajtón, amikor megláttam Braeden nevét a telefonomon.
-Halo! Angela ott vagy?
-Igen, Braeden, mi a baj?
-Theo, Theo eltűnt, elindult utánad és nem valaszol semmire, eltűnt.
-Honnan tudta, hova megyek?
-Nem tudta, csak gondolta, a látomások alapján és...ahj nem tudom, esküszöm nem mondtam semmit.
-Braeden, nyugodj meg! Maradjatok otthon, én megkeresem Theot! Majd jelentkezem. Szia!
-Vigyázz magadra!
-Oké, szia!-Nyomtam ki a telefont, felpattantam a motoromra és elindultam.
Hogy hova? Az egyetlen természetfeletti segítségemhez Mexikóban.Mikor megérkeztem, álltam a puszta közepén.
-Kira!-Üvöltöttem, remélve, hogy hallja.-Kira, segítened kell!
Nem jött válasz, de egy hatalmas porfelhő keletkezett és négy alakot láttam kirajzolódni a porfelhőben. Mikor a felhő szétoszlott, négy festett arcú, állatbőrrel borított, gyönyörű, kicsit vadabb arcú nő állt előttem.
-Kira, kérlek...-Elcsuklott a hangom.
A négy nő összenézett, majd bólintottak és az egyikőjük, elindult felém.
-Angela?-Kérdezte, amikor úgy gondolta,hogy elég közel áll hozzám.
-Tudod a nevem?
-Minden eljut még hozzánk is.
-És Scott és....
-Igen, az is. Nem kell bocsánatot kérned.-Mondta mosolyogva.
-Segítened kell, Theo eltűnt és...fogalmam sincs, hogy tudnám megtalálni.
-Angela, nyugodj meg. Elindult utánad, nem? Akkor indulj el visszafelé, meg fogod érezni, üvölts és ő visszaüvölt.
-De mi lesz, ha...?
-Nem lesz semmi baj.-Mondta, visszanézett a bőrváltókra.-Mennem kell. Nem lesz baj.-Ölelt meg, majd miközben sétált vissza, megint megjelent a porfelhő, ők pedig eltűntek.Elkezdtem megemészteni a dolgokat, amikor úgy éreztem, el tudok indulni, felültem a motoromra és elindultam, vissza Beacon Hills felé.
Már közel voltam, amikor valami neki ment a motoromnak, én lerepültem róla, bevertem a fejem egy kőbe, ezáltal éles fájdalom hasított belém, egy alak indult el felém, majd minden elsötétült.
***
Mikor magamhoz tértem, nem voltam megkötözve, nem voltam megmérgezve, nem volt semmi bajom, majd rájöttem hol vagyok és mire ez a felismerés ért, már késő volt, megtörtént a látomásom....a sokkoló a földre kényszerített.
-Ribanc, engedd el!-Álltam fel a földről, miután Kate lesokkolt.
-Te tényleg szereted? És azt tudod, hogy ő mit érez, hm? Kérdezted már, hogy miért beszél, egy alfa nélküli falkával, rólad?-Szagolt bele a hajamba Kate.
-Miről beszélsz?-Néztem rá dühösen.
-Erről.-Mutatta fel a telefonját és elindított egy videót.A videón, Theo állt, nem lehetett látni, kikkel beszél.
-Nektek alfa kell és nekem van egy.-Mondta Theo, miközben lépett egyet előre, majd a felvételnek vége lett.-Angi....-Kezdte Theo, de félbeszakítottam.
-Te rohadt szemétláda!-Mondtam, majd megnyomtam a gombot a szerkezeten, ami áramot vezetett Theoba.-Ugyanaz a szemétláda vagy, aki megölte a hugát, meg akarta ölni Scottot és lelőtte Maliat, ugyanaz a szemétláda vagy, aki megölte Josht és Tracyt az erejükért!-Üvöltöttem.-Azt hittem szeretsz, de eladnál egy alfa nélküli falkának! Te rohadék!
-Semmi baj drágám, majd elintézzük.-Mondta Kate, miközben átkarolt.
-És mi bíztunk benned!-Mondtam, ekkor már sírva.
-Angi, kérlek hagyd, hogy megmagyarázzam.-Kérlelt kínokkal küzdve.
-Persze, te megmagyarázod. Valahogy mindenre van egy magyarázatod, de hogy ez igaz, vagy nem azt ki tudja.-Mondtam, majd megint megnyomtam a gombot, hogy áramot vezessek belé.
-Hogy értetted, hogy mi?-Nézett rám Kate.
-A családom és én, a falka.
-Oh, gondolod, hogy ők nem tudtak róla, hogy ott van és egyezkedik? Nem láttad a videót?-Emelte fel a telefonját és a sarokban rámutatott a többiekre.
-Ez lehetetlen.
-Gyere, jobb, ha most lefekszel pihenni, ne aggódj, Theo nem megy sehová.-Mondta nevetve és kikísért a szobából.
ESTÁS LEYENDO
Testvériség? Szövetséges? Ellenség?-Teen Wolf 2.-3.-4. Rész (✔️)
Hombres Lobo2. Évad Miért vagy ilyen komoly? Vihogásától kiráz a hideg, hisz a tragédiát ezzel jelzi. Falkában járnak, mégsem farkas. Harapással terjeszkedik, mégsem farkas. A telihold nagyban befolyásolja, mégsem farkas. Akkor mégis mi az? 3. Évad Mi van, ha e...