- Musieliśmy się załatwić.
- W jednej kabinie?
- Nie, w osobnych. Nie będę przy nim sikać.
- Okej... A co to jest?
Pokazałem na jej malinkę.
- Siniak, uderzyłam się.
Wzruszyła ramionami. Nie no serio? Spojrzałem na Christiana.
- Odwróć się.
- Po co?
- Chcę coś zobaczyć.
Odwrócił się i zobaczyłem podrapane plecy.
- Diana spójrz na plecy swojego chłopaka.
Zrobiła to i się zdziwiła, ale też zaśmiała pod nosem.
- Co tam jest?
Zaśmiał się.
- Masz podrapane plecy.
Odpowiedziałem.
- A bo Diana w nocy udawała że jest kotem i każdego drapała. Jason też ma podrapane plecy. Nathan i Aaron tak samo. Nie wiem o co jej chodziło.
Diana z Kylie wybuchły śmiechem, jemu też chce się śmiać. Fajnie... To niezła wymówka.
- I myślisz że uwierzę?
- No mam taką nadzieję. Przecież ja bym jej nie wziął na basenie, gdzie są jej rodzice.
Zauważyłem Jasona.
- Jason podejdź z bratem i Aaronem.
Powiedziałem do niego. Podeszli wszyscy. Diana z Christianem spojrzeli po sobie.
- Odwróćcie się.
Odwrócili że. Jason ma podrapane plecy, Nathan też tylko Aaron nie ma.
- Aaron nie ma.
- Bo wiesz że go nie lubię i... Nawet nie chce go dotykać. Weź fu.
- Podejdź bliżej mnie.
Pov. Jason.
Odwróciliśmy się. Nie wiem o co mu chodzi.
- Aaron nie ma.
- Bo wiesz że go nie lubię i... Nawet nie chce go dotykać. Weź fu.
Dobra, nie wiem o co chodzi.
- Podejdź bliżej mnie.
Wszedł do sauny, zauważyłem jak Diana kładzie rękę na jego plecach i przejechała po nich paznokciami. On złapał jej rękę i odciągnął od swoich pleców. Aaa to ja już wiem o co chodzi. Widziałem jak wchodzą do kibla, bo ja akurat wychodziłem tylko że z męskiego. No to ładnie się bawią. Spojrzała na mnie i pokiwała palcem żebym się do niej zbliżył. Zrobiłem to.
- Jak coś udawałam kota i was podrapałam po plechach.Szepnęła mi do ucha. Zaśmiałem się.
- Spoko.
Stanąłem z powrotem obok Natha.
- Jak coś to Diana udawała kota jak była najebana i nas podrapała po plecach.
On też się zaśmiał.
- Uprawiali seks?
- Właśnie nie wiem. Ale skoro ten ma podrapane plecy to raczej tak. Widziałem jak wchodzą do kibla.
CZYTASZ
Przyjaciel mojego brata 2 || ZAKOŃCZONE
Fanfiction2 część opowiadania "Przyjaciel mojego brata" #2 w dla nastolatków (11.11.2017 ?) #1 w dla nastolatków (16.11.2017)