Podeszłam bliżej, jak usłyszał kroki odwrócił się i szybko zgasił papierosa. I tak widziałam.
- Co tu robisz?
Zapytał zachrypniętym głosem. Płakał?
- Martwiłam się.
- Niepotrzebnie. Jestem cały i zdrowy...
- Nie tym. Nie chcę żebyś był sam.
- Spoko.
Usiadł, zrobiłam to samo.
- Boli, prawda?
- W chuj.
Pociągnął nosem patrząc na jezioro. Nie wiem co powiedzieć...
- Ktoś cię kiedyś zranił?
Zapytał spoglądając na mnie.
- Nie jeden raz.
- A ojciec?
- Też nie jeden raz. Musisz po prostu poczekać. Z czasem o niej zapomnisz.
- Ja nie wiem jak mogłem się zakochać w takiej jak ona...
- Ja nie wiem jak mogłam kiedyś się zakochać w Jasonie, albo Mateuszu, nie wybierasz w kim się zakochujesz.
- To jest do dupy...Spłynęła mu łza.
- Mogę o coś zapytać, prawda?
- Jasne.
- Dlaczego jak wróciłeś byłeś wkurzony, a teraz jesteś smutny?
- Dopiero teraz to do mnie dotarło...
- Dobrze że teraz, a nie w ogóle.
- Dlaczego?
- Jakbyś nie był smutny po rozstaniu, to by wyglądało jakbyś nie miał uczuć.
- Nie zerwałem z nią.- Dlaczego?
- Byłem wkurzony i po prostu poszedłem.
- Coś jej powiedziałeś?
- Że dopilnuje żeby nie miała życia w szkole..
- I prawidłowo, teraz wymyśl jej niezapomniane rozstanie i pokaż jej, że cię nie zraniła.
- Dzięki.
Przytulił mnie. Ona zasługuje na jedno wielkie gówno z nieba. Bogowie jeśli to słyszycie to ześlijcie na nią wszystko co złe. Całe gówno ze świata. Nie będzie się bawiła uczuciami mojego syna.
- Właśnie... Rozumiem że ten chłopak to ten, z którym ją widziałeś?
- Tak, jest o rok młodszy.
- Dobra... Nie chcę nic mówić, ale ja zawsze wolałam starszych, albo w moim wieku.
- Ojciec jest od ciebie młodszy.
- O miesiąc, on was serio uczył zakładania prezerwatywy?
- Niestety... Ciesz się, że tego nie widziałaś.
- Ile mieliście lat?
- Jedenaście... Serio ja wtedy pierwszy raz się nim załamałem. Tyle razy, ile mu pękła to serio załamka.
- Współczuję.
- Właśnie bo nie wiem dlaczego, ale mnie to ciekawi... Uprawialiście seks przed związkiem?
- Można tak powiedzieć. Znaczy... Zaprosił mnie na randkę i to było tego samego dnia co randka, a podczas niej zapytał czy będę jego dziewczyną.
CZYTASZ
Przyjaciel mojego brata 2 || ZAKOŃCZONE
Fanfic2 część opowiadania "Przyjaciel mojego brata" #2 w dla nastolatków (11.11.2017 ?) #1 w dla nastolatków (16.11.2017)