"မင္း......မင္းဘယ္သူလဲ.......သရဲလား...မွင္စာလား.."
က်ေနာ္ေမးလိုက္ေတာ့.......
အေကာင္ပိစိေလးက ေမာ့ၾကည့္လာသည္.........မ်က္လံုးလိေမၼာ္ေရာင္ေလးက.....
ေတာက္ပေနေပမယ့္.......အရည္ၾကည္ေလးေတြလည္း
ရစ္သိုင္းေနျပန္တယ္......က်ေနာ္အသည္းေတြယားလိုက္တာေလ.....ပိစိေလးကိုၾကည့္ရင္းၾကည့္ရင္း
အသည္းေတြ ကလိကလိျဖစ္လာတာ....."ေမး.....ေနတယ္ေလ......
မင္းက....မွင္စာလားလို႔......."က်ေနာ္ထပ္ေမးသည့္တိုင္......
ေကာင္ေလးက မလႈပ္မယွက္......."ဟာ......မင္း.....လူစကား မေျပာတတ္ဘူးလား...."
က်ေနာ္ အသံမာမာနဲ႔ေဟာက္ကာမွ.....
ေကာင္ေလးက......."ေျပာ....ေျပာ.....တတ္တယ္......"
အေကာင္ေလးေသးေပမယ့္.....က်ေနာ္ၾကားလိုက္ရတဲ့....သူ႔အသံေလးက သာမန္လူေတြလိုပဲ.......
က်ယ္တယ္........
ၿပီးေတာ့......သူ႔အသံေလး တအားခိ်ဳသာတာပဲ....."ဒါဆို.....မင္း....မင္းက......ဘာေလးလဲ......."
"က်ေနာ္.....က......လူ......လူပါပဲ......."
က်ေနာ္ အံ့ျသယူရသည္......လူကဒီေလာက္ေသးမလား.......
"ဟို......ဟို......က်ေနာ္က........
ကိ်န္စာ မိေနတာ......အဲ့ဒါေၾကာင့္.....ခုလို....
ေသးေနတာပါ......"က်ေနာ္ အံ့ျသေနတာသိလို႔ထင့္.......
ေကာင္ေလးက ေျဖ႐ွင္းစကားဆိုသည္........ကိ်န္စာ......ဒါမ်ိဳးကဒီလိုေခတ္ႀကီးမွာ တကယ္႐ွိရဲ႕လား.......
က်ေနာ္မယံုပါ.......သူ က်ေနာ့္ကို လာလိမ္ေနတာေျသာ္....သရဲေတြ မွင္စာေတြက....
မူယာမာယာလည္း တယ္မ်ားသကိုး.........."ေတာ္စမ္းပါ.......မင္းရဲ႕လိမ္စဥ္ေတြ ငါမယံုဘူး...
အခုလည္း.....ငါ့ဆီက ဘာလိုခ်င္လို႔ လာတာလဲ.....
ထြက္သြား ......."က်ေနာ္ အပီအျပင္ ခ်ဲလိုက္ေတာ့မွ......
အေကာင္ပိစိေလးက.......
ကိုယ္ေလး တစ္ခ်က္တုန္သြားသလားလို႔ေလ......
YOU ARE READING
လိေမၼာ္သီး 🍊 လိမ္မော်သီး 🍊
Fanfictionက်ေနာ့္ အခ်စ္က လိေမၼာ္သီးေလး Sehun×Luhan ကျနော့်အချစ်က လိမ္မော်သီးလေး Sehun×Luhan