Harry ile ben sesin geldiği tarafa baktık. Ama görüş alanımızı kitap dolabı kapatıyordu. Hızla masadan indim eteğimi indirdim. "Bay Styles ve Bayan Grey" dedi tekrar o ses dolabın arkasından ayak sesleri geliyordu. Önümüzde biri durdu ben eteğimi düzeltirken başımı kaldırıp baktığımda gözlerime inanmak istememiştim şuan Okul müdüresi Bayan Hudson'dı bu ne yapıcaktık şimdi. Şaşkınlıkla Bayan Hudson'a bakan yüzümü Harry'e çevirdin bana oranla Harry çok rahat görünüyordu. "Bay Styles lütfen buyrun odama gidelim sizde Bayan Grey üstünüzü düzeltip gelin." dedi ciddi bir sesle. Harry bayan Hudson'ını takip edip kütüphaneden çıktı. Hary'nin gömleğimin açtığı düğmelerini ilikledim eteğimi tekrar düzenli olduğundan emin olup yerdeki çantamı aldım ve kütüphaneden çıktım.
Şuan ne tür bir açıklama yapmam gerektiği konusunda hiç bir fikrim yoktu utanç verici bişey bu. Bayan Hudson'ın odasının önüne geldim kapıyı çalmadan önce derin bir nefes aldım. Kapıyı çalıp kapı tokmanığını çevirip kapıyı biraz araladım. Bayan Hudson'ın girmem için onay vermesini bekledim. Gözlerini Harry'den ayırıp bana baktı. "Gel lütfen Bayan Grey" dedi nazik ve ciddi bir ses tonuyla. Kapıyı daha fazla aralamadan içeri girdim kapıyı kapatıp Bayan Hudson'ın masasının önüne geldim. Harry rahat bir şekil koltukta oturuyordu. Elleriyle koltuğa oturmamı işaret etti Bayan Hudson. İstediğini yapıp oturdum Harry'nin karşısındaki koltuğa.
Odaya girdiğimden beri gözleriyle yerdeki mermerleri inleceyen Harry başını kaldırıp bana baktı. Ben bu kadar panik yaparken o hala sakindi bunun nedenini merak ediyorum açıkçası. Ortamdaki sessizliği Bayan Hudson bozmuştu.
"Evet Bay Styles ve Bayan Grey okul içerinse olmaması gereken hareketlerde bulundunuz."
Utancımdan sesim bile çıkmayabilirdi şuan.
"Bay Styles özellikle sizi daha önce bir çok kez uyarmamıza rağmen buna devam etmeniz hiç hoş bir hareket değil"
Ne yani Harry daha öncede bir çok kez bu durumdamı yakalanmıştı Bayan Hudson'a? İnanmıyorum bugün oldukça inanılmaz olaylar oluyordu fazlasıyla. Harry'nin neden bu kadar rahat olduğunu şimdi anladım.
"Size gelirsek Bayan Grey siz parlak bir öğrencisiniz böyle bir durumda yer aldığınız için bence bundan utanç duymalısınız"
Haklıydı Bayan Hudson ama Harry Styles'ı kim reddedebilirki?utançtan başımı kaldıramıyordum.
"Haklısınız efendim" diye yanıt verdim sessiz ve ince bir ses tonuyla.
Bayan Hudson konuşmaya başlayacakken Harry araya girdi.
Harry, "Bayan Hudson Olivia'nın hiç bir suçu yok onu ben zorladım lütfen ne ceza vericekseniz bana verin"
"Bay Styles lütfen bırakında ben karar vereyim" dedi sert bir sesle.
Başımı kaldırıp Harry'e baktım ve ona ne yapıyorsun bakışı attım. Bayan Hudson biraz düşündükten sonra tekrar konuşmaya başladı.
"Okullar bir hafta sonra kapanıyor ve mezun oluyorsunuz bunu düşünerek ceza vermemeye kara verdim"
Şuan üzerimde koca bir yük kalkmış gibi rahatladım.
"Şimdi çıkabilirsiniz. Ders yok isterseniz eve gidebilirsiniz" dedi Bayan Hudson.
Harry ile ben bişey söylemeden ayağa kalktık çantamı alıp kapıya doğru yürüdüm. Kapıdan çıktığım an derin bir nefes vermiştim Harry arkamdan çıkıp Bayan Hudson'ın kapısını kapattı.
Arkamı dönüp Harry'e baktım elini ensesine koyup ovuşturdu. "Eve gidiyorum ben senide bırakmamı istermisin?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp çıkışa doğru yürüdük. Harry'nin arabasına binip evimin yolunu tuttuk. Yolda utancımdan ağızımı dahi açamadım. Ama neyseki Harry bundan sıkılıp konuşmaya başladı. "Çok takma bu durumu Olivia"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent
FanfictionHayatı kaybetmenin kıyısına yaklaşanlar, onu daha iyi tanırlar. Cover by @BlueHolland