16.bölüm:

9.2K 145 9
                                    

"Candice Swanepoel" dedi Harry

Sarah; "Siz tanışıyor musunuz?"

Harry ; "Evet bir ara takılmıştık"

Sarah; "Waov o çok seksi ve güzel"

Jessie; "Kesinlikle katılıyorum" dedi Sarah'a.

Harry'nin takıldığı kızlardan birinin partiyi verdiğini bilseydim kesinlikle gelmezdim.

Harry arabayı durdurmuştu galiba partinin verildiği yere gelmiştik.
"Evet geldik" dedi Harry.

Kızlar benden önce davranıp arabadan indiler arabanın kapısını açıp yavaşça araladım sağ ayağımı arabadan sarkıtıp indim arabanın kapısını kapatıp evi süzdüm muhteşem bir yerdi burası hayalini kurduğum evden farksızdı bu ev 3 katlı her tarafı camla kaplıydı evde hiç duvar örülmemişti.
Harry; "Olivia girelim mi?"

Gözlerimi evden ayırıp Harry'e döndüm.
"Tabi" dedim.

"Kızlar hadi girelim" dedi onlara yol göstererek.
Kızlar içeri geçerken bende Harry'e yaklaştım elini tutmam için elini bana doğru uzattı nazikçe elimi onun avucunun içine yerleştirmiş elimi kavradı.
Bahçe kapısından içeri geçtiğimizde muhteşem bir manzara karşıladığı bizi bahçeden gökkuşağının tüm
renklerinde çiçekler vardı.
Bahçeye girdigimde evin giriş kapısının açık olduğunu farkettim içerdeki müzik sesi bahçeden bild duyuluyordu. Eve doğru yürüyüp içeri geçtik ev umduğundan daha fazla kalabalıktı müziğin sesi kulağımı sağır edecek kadar güçlüydü Etraftaki herkes sarhoştu neredeyse hiç ayık kimse yoktu.
Etrafı süzerken yanımıza çok güzel bir bayan yaklaştığı.

"Hoşgeldiniz" dedi.
Neredeyse Harry'nin içine düşmek üzereydi.
"Seni beklemiyordum" dedi gülerek.
"Son dakika kararı" diye yanıt verdi Harry.
Gözlerini Harry'den ayırıp bana çevirdi.
"Bu yeni kızın mı?" dedi Harry'e.

Yeni kız mı tabirini hiç beğenmedim.
"Güzelmiş kızın partinin keyfini çıkartın" diyerek yanımızda ayrıldı.

Harry; "Partinin keyfini çıkart ben birazdan gelirim" dedi.
"Tamam bende kızları bulmaya gidiyorum" dedim.
Harry yanımdan yaklaşınca bende kalabalığa karışıp kızları bulmaya koyuldum.

10 dakikadır kızları arıyorum ama hala bulamadım ev o kadar büyüktü ki.
Kalçamda sıcak bir el hissettim başımı arkaya doğru çevirdiğimde bir çift yeşil gözle karşılaştım.
"Merhaba nihayet buldum seni" dedi Harry.
Kalçalarımı daha sert bir şekilde sıkıp beni kendine doğru çekti.
Dudaklarını nazikçe benimlekilerle buluşturdu. Minik bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Yukarıda boş bir oda" dedi sırıtarak Harry.

"Ah çok hoş geliyor kulağa ama kızlara hala bulmadım"

Yüzündeki pis sırıtış ifadesi silindi bir anda.
Müziğin sesinden dolayı birbirimizi duymak için sesimizin son noktasına kadar konuşuyorduk.

"Ahh.Peki gece uzun sonrada odaya çıkabiliriz" diye beni süzdü tekrar. Kalçamda ki ellerinin parmaklarını aralayıp beni kendine bastırdı.

Ahh, tanrım onu hissediyordum. Eğer beni kendine bastırmayı devam etseydi onu burada isterdim. Onlarca sarhoş insana aldırmadan bunu yapabilecektim.

Burnunu kulağıma sürtü.
"Ahh, Olivia seni neden bu kadar çok istiyorum ki?" dedi tiz bir sesle.

Burnunu kulağımdan çekip alnını benimkiyle birleştirdi. Sıcak nefesini yüzümde hissediyordum.
"Şimdi gidip kızları bulalım" dedi.
Elimi tutup beni kendine doğru çekti. Kalabalığın arasından geçip Harry'nin peşinden gidiyordum. Bahçe kapısına yönelip bahçeye çıktık. Kalabalığın arasında Jade'yi farkettim önce yanında tanımadığım bir erkek vardı.

Jessie ve Sarah arkaları dönük bir şekilde Jade'nin yanında duruyorlardı. Jade yanında ki erkekle çok samimiydi. O çok güzel ve alımlıydı erkeklerin başını döndürüyordu. Bu yüzden bu duruma şaşırmam saçma olurdu.
Harry "Kızların yanına gitmek ister misin?" dedi.

"Ahh, gerek yok sadece onları merak etmiştim" dedim.

Harry'nin yüzünde tekrar o pis sırıtış belirdi.
"Teklifim geçerli hala Bayan Grey" dedi.

Ona karşı koymak imkansızdı onu istiyordum oda beni istiyordu.

"Styles bana ne yaptın"

Anlamsız bir şekilde baktı bana.
"Asıl sen ne yaptın bana"

Eli belimi kavrıyordu beni kendine bastırıp yüzüme doğru üflediği.

"Bayan Grey lütfen yukarıya gel benimle" diye yalvardı.

Başımı onaylarcasına sağladım.
Elimi tutup kendine doğru çekiştirdi. İçeriye sürükledi beni kalabalığın arasında süzülerek geçerken arkasından onu takip ediyordum.

Karanlık bir odanın kapısını açıp içeri geçmem için işaret etti. İtaat edip içeriye geçtim. Ardımdan Harry içeri girip kapıyı örtü. Harry yanımdan geçip ışığı açtı. Elini cebine atıp cebinden bir anahtar çıkardı. Kapıyı kilitleyip bana döndü. Harry'nin hazırlıklı gelmesi beni biraz olsa rahatlatmıştı.

Bana yaklaşıp elini yanağıma uzattı nazikçe okşadı.
"Sana öyle şeyler yapacağım ki Bayan Grey" dedi göz kırparak "Zevk ve acıyı bir arada hissedeceksiniz"

Ağzım açık bur şekilde ona baktım. Yüzüne minik bir tebessüm yerleştirdi.

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin