14.bölüm:

9.4K 148 11
                                    

Harry'nin elini tutup kendime çektim ayağa kalkmasını sağladım Harry kendinde olmadığı için koluna girip ona eşlik ettim odaya kadar. Kapısı açık olan odamın kapısını biraz daha aralayıp içeri geçtik. Harry 'nin şuan uyuklaması işime gelmişti fazlasıyla odam dağınıktı yatağımı dahi toplamamıştım.
Harry yatağa oturduktan sonra yavaşça yatağa uzandı. Yatağa yerleştiği an tekrar gözlerini kapattı...
Harry'i rahatsız etmeden odadan çıkıp aşağıya inip salona geçtim Sarah'ı salonda bulamayınca mutfağa bakmaya karar verdim. Salondan çıkıp mutfağa geçtim. Sarah hala bıraktığım pozisyonda duruyordu tezgaha yaşlanmış bir şekilde durup telefonuyla oynuyordu.
"Olivia kapıyı açabilir misin lütfen"

"Çok garipsin Sarah"
İkinci gözü olduğundan şüpheleniyordum. Mutfaktan çıkıp Kapıyı açmaya gittim bu sefer kesin kızlar gelmiş olmalıydı kapıyı açtığımda bu sefer yapılmadığım için sevinmiştim. Kızları içeri davet edip içeri salona geçtik kızlarla koltuğa yerleşmeden önce Sarah salona geldi.
Sarah; "Hiç oturmayın herkes mutfağa gelip yemeğini alsın"

Jade: "İnanmıyorum Sarah bize iş mi yaptıracaksın?" dedi.

"Niye yaptırmayım siz misafir misiniz?" dedi Sarah.

Aslında Sarah haklıydı kızlarla çok yakınız, birbirimizin evlerine gittiğimizde misafir gibi hiçbir zaman davranmazdık.

Jessie: "Sarah haklı Jade biz misafirmıyız?"
Jade jessie'nin koluna hafifçe vurdu.
Mutfağa geçtik herkes kendi yemeğini koydu tabağına. Sarah yemek için makarna yapmıştı bu başkaları için basit bir yemek olabilirdi ama benim için muhteşem bir yemek makarna.
Tabaklarımıza makarna koyup içeri geçtik yemek masasında oturup yemeğimizi yemek yerine koltuklara yayılarak yemeği tercih ettik.
Kızlarla sohbet edip yemeğimizi yiyorduk mezuniyet konusu açıldı kiminle gideceklerini ve ne giymeye karar verdiklerinden bahsediyordu kızlar.

"Olivia sen kiminle gideceksin mezuniyet balosuna?" dedi Jade.

Bu soru beklenmedik bir şekilde gelmemişti soracaklarını biliyordum. Sarah Jade'nin sorusunu tekrar etti.

"Harry'le gideceğim"

"Harry mi? Harry Styles mı?" dedi Jessie şaşırmış bir şekilde.

"Evet Harry Styles" dedim.

Jade: "İnanmıyorum okuldaki kızlar ona teklif etti ama kimseyi kabul etmedi bizde dışardan takıldığı bir model ile gelir diye düşünmüştük. " dedi.

Kızlar bana şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı.

Jessie: "Sen mi teklif ettin Harry'e?"

Jade: "Sen Harry ile birlikte misin?"

Üst üste soru sorup duruyorlardı soru yağmuruna tuttular.
"Kızlar lütfen tek tek sorun. Öncelikle ben Harry'le çıkmıyorum ve ben teklif ettim denebilir" dedim.

Jessie:"Nasıl sen teklif ettin denebilir?"

"Kendisiyle konuşurken onunla mezuniyet balosuna gitmek istediğimi söyledim daha sonrada o bana teklif etti"

"Film gibi" dedi jessie gülerek.

"Sonu belli olmayan bir film" dedim kızların duymayacağı bir sesle.

Sarah: "Olivia bu arada Harry gitti mi?"

Jade: "Harry buradamıydı?"

"Evet buradaydı"dedi Sarah.

"Burada" diye düzeltim.

"Harry yukarıda uyuyor" dedim devam ederek.

Jade: "Siz Harry'le çıkmıyorsanız niye sende kalıyor ki?"

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin