Sarah Jade'ye soracaktı.
"Dogruluk" dedi Jade Sarah'ın sormasını izin vermeden.Sarah; "En tutkulu öpücüğünü kimden aldın?"
Jade göz ucuyla bana baktı Sarah ona bu soruyu sorduktan sonra alt dudağını ısırıp ağzını araladı.
"Harry Styles'tan aldım" dedi Jade.
"Ne!" dedim kendime hakim olmadan benden sonra Sarah bir anda soru sormuştu.
"Nasıl yani Harry'le öpüştünmü daha önce?"Jade; "Evet okula geldiği 2.ay beni öpmüştü"
Tebessüm edip sözüne devam etmek için dudaklarını ıslatıp devam etti.
"En tutkulu öpücüğümdü" diye ekledi Jade.Jessie; "Waov."
Sarah; "Ekstra Waov diyorum ben" diyerek güldü.
Jessie; "Nasıl öpüşmesi iyi miydi Harry'in?"
Jade; "Çok ama çok iyi" diye yanıt verdi Jessie'ye.
Sarah; "Çok özel biliyorum ama söylemesem meraktan ölürüm. Harry ile Sen birlikte olduğunuz mu?"
Jade; "Ahh pek sayılmaz ama oral sex yapmıştık sadece" dedi kıkırdayarak.
"Tamam neyse devam" dedim kızlara daha fazla jade'nin Harry hakkında ki düşüncelerini ve onun üzerinde bıraktığı etkiyi daha fazla dinlemek istemiyordum.
Jade şişeyi aldı çevirmek üzereyken Sarah konuştu
"Ah ben kek yapmıştım onu getiriyim." dedi.
Sarah mutfağa gitti ardından Jessie yardım etmek için mutfağa gitti."Umarım Harry'le daha önce yaşadıklarım için bana kızmamışsındır"dedi Jade.
"Hayır kesinlikle kızmadım" diyerek ona küçük bir gülümseme verdim.
Jessie ve Sarah mutfakta fazla oyalanmayıp erken geldiler mutfaktan.
Sarah elindeki tepsiyi sephaya bıraktı.
Jessie bize oflayarak bakıp
"Bu oyundan sıkıldım" dedi.
Ben ile Jade yerden kalkıp koltuğa yerleştik.
Jessie; "Bende biraz sıkıldım" dedi.
Kızlar fazla sıkıldığı için oyunu bıraktık.
Harry aklıma gelince kızlara bişey söylemeden mutfağa gidip Harry'e kek ile meyve suyu koyup yukarıya çıktım.
Biraz kapıyı aralayıp Harry'e baktım kalkmıştı telefonuyla oynuyordu kapıyı ardına kadar açıp içeri geçtim Harry beni fark edip başını telefonundan kaldırıp bana baktı."Yemeğini yemişsin"
"Evet teşekkür ederim" dedi Harry.
Yatakta uzanan Harry yataktan doğrulup oturma pozisyonu aldı.
Elimdeki tepsiyi ona doğru uzattım alması için keki alıp kokladı.
Harry ; "Çok güzel koyuyor" dedi gülümseyerek.
Elimde duran tepsiden meyve suyu bardağını alıp yanına koydum.
Harry verdigim keki büyük bir iştahla yiyordu.
"Yavaş Harry""Havuçlu keki çok seviyorum" dedi ağızı dolu bir şekilde.
"Ben kızların yanına iniyorum" dedim.
Harry ağızındaki keki bir an önce bitirmeye çalışıyordu bana cevap vermek için.
Harry; "Biraz kal lütfen""Kalamam ama istersen sen gel aşağıya"
Harry ani bir hareketle yataktan kalktı.
"Bana uyar eğer seni onların yanında öpebileceksem" dedi sırıtarak."Harry" dedim mız mız bir ses tonuyla gülerek.
Harry'le gülüşmeyi bırakıp aşağıya indik.
"Bekle tepsiyi mutfağa bırakıp geliyorum" dedim Harry'e
Mutfağa girip tepsiyi tezgaha bırakıp tekrar Harry'nin yanına gittim merdivenlerin yayında duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent
FanfictionHayatı kaybetmenin kıyısına yaklaşanlar, onu daha iyi tanırlar. Cover by @BlueHolland