-5-

2.6K 180 75
                                    

לי ביון סוף-סוף הגיע לבית שלהם .
בנתיים טאהיונג והוסק מצאו את מיקומו של קים טאן-סו, ותיכננו כבר את כל התוכנית בשביל לתפוס אותו ו...להרוג אותו.

"הגעתי" אמר לי ביון בכניסה של הבית.

"לאן לעזאזל הלכת?" שאל טאהיונג.

"אם להזכיר לך אני עדיין לומד!" ענה לי ביון .

"ייש לך פאקינג כסף. למה אתה עדיין לומד?" שאל שוב.

"כי אני לעומתך, רוצה עתיד. אני ממש לא רוצה להתעסק אם זה בעתיד" ענה לי ביון .

הוא הבטיח לעצמו שתהייה לו משפחה הוא לא יימשך אם כל הרציחות האלה.
לא!!!

"הבנתי"  .

"אז..מה המשימה?" שאל לי ביון .
נכנס למטבח ולוקח כוס מים וחוזר אלייהם.
יושב ליד הוסק ומחכה לשמוע על המשימה.

"אוקיי...אנחנו צריכים לתפוס את קים טאן-סו כי ייש לו מידע עליינו ולהרוג אותו. הוא עכשיו מתארח במלון 'daimonds' , הוא לא בא לבדו הוא בא אם שותף, אז צריך להרוג גם את השותף שלו.. אה..ולא לשכוח את הדיסק קון קי שהוא משתמש בו."
אמר טאהיונג עוצר כדיי שלי ביון יבין .

"אוקיי..מה התוכנית?" שאל .

"קודם כל בגלל שהוסק יודע לפרוץ למנעולים וכל דבר שקשור או סגור, אז הוא ואתה תלכו אליו לדירה תתחילו לחפש את הדיסק קון קי ואני אלך לטפל בהם."

סיכם טאהיונג .

"אני לא אוהב את התוכנית הזאת" אמר הוסק

"למה?" שאל טאהיונג .

"כי זה לא פייר שאתה תקח את החלק הכפיי ואנחנו את השעמום. כמו לחפש דיסק קון קי" אמר הוסק בשילוב ידיים .

"אבל זה בגלל שאם הוא שם אותה בכספת אז אתה היחיד שיכול לפתוח אותה." ענה טאהיונג .

"גם אני יודע" אמר לי ביון .

"מעולה, אז אתה וטאהיונג תלכו לחדר ואני כבר אטפל בהם." אמר הוסק בחיוך.

"לא! אתה הולך לחדר עם לי ביון." אמר טאהיונג .

"למה אבל?!" צעק הוסק.

"כי אם אחד מהם יבוא לחדר, אז, צריך שמישהו חזק כמוך יהיה שם" אמר טאהיונג בהתחנפות.

"יופי..חנפן"

"אבל..אייך אתם יודעים שהם לא יהיו בחדר באותו רגע?" שאל לי ביון.

"כל האנשים שרצחת שהיו בתוך הביית, אז אייך ידעת שהם שם?" שאל הוסק.

"לא ידעתי, הייתי נכנס אם הם שם אני הורג אותם, ואם לא אז מחכה שם ואז הורג אותם." ענה לי ביון כאלו זה הדבר הכי בסדר בעולם.

"הם לא יהיו שם בגלל שאני דאגתי שהם לא יהיו שם לפחות שעתיים, אז נותן לכם זמן קצת לחפש ולי לנוח." אמר טאהיונג .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now