-7-

2.4K 171 103
                                    

- אחריי כמה שבועות -

"גימין מה קורה לך?" שאל גאנקוק .

"כלום, למה?" ענה בשאלה .

"זה ניראה שאתה מוטרד לגביי משהו, ואתה אפילו לא הקשבת למה שאמרתי לך." אמר גאנקוק עוצר ומסתכל עליו .

"סליחה...פשוט אני לא מבין אותו" אמר גימין הוא באמת לא הבין מה ייש לו!!

"מי זה?" שאל גאנקוק .

"סתם מישהו.." אמר גימין .

"גימין תספר לי!" אמר גאנקוק בדרישה..

"הוא מנשק אותי ופשוט הולך! מה הוא חושב לעצמו בכלל!" אמר גימין . 'הוא באמת טיפש!'

"אבל מי זה??"

"זה ילד אחד שהכרתי.." ענה

"אני מכיר אותו?" שאל גאנקוק

"לא ניראה לי.." ענה גימין .

"ומאיפה הכרתם?" שאל גאנקוק

"הוא..השכן שלי" ענה גימין בלחץ.

"אני רוצה להכיר אותו!" אמר גאנקוק מחייך.
"לא אתה לא" אמר גימין , מתקדם ומשאיר את גאנקוק מאחור .

"יאא פארק גימין!! בוא לפו" צעק גאנקוק רץ אחריו , גימין רץ במהירות ונכנס לבית קפה הקרוב . ככה גאנקוק לא יעשה לו משהו בפני אנשים.

"גאנקוק..אני צריך לספר לך משהו..." אמר גימין שהתיישב במקום ריק מול גאנקוק .

"מה?" ענה לו גאנקוק מסתכל לתוך עיניו .

"אבל אתה מבטיח לי שלא תיבהל או משהו כי לא יעשה לך כלום" אמר גימין , הוא חייב לספר לו משהו מאוד חשוב . הוא צריך עזרה בכמה דברים...לא בעצם רק בדבר אחד . אחותו.

"גימין אתה מפחיד אותי.." אמר גאנקוק מחייך בלחץ , שהבין שגימין רציני .

הייתה שתיקה לכמה דקות עד שגאנקוק לא יכל יותר והפר אותה .

"מה? נוו כבר תספר לי!!" אמר גאנקוק
"אני לא עומד בלחץ!"

"אוקיי..קודם כל אני אבין אם אתה לא תרצה להיות חבר שלי יותר, אבל בכל זאת אני אספר לך.."

"אוקיי..."

"נכון היו את המקרים האלה שהייתי בחופשה לזמן מאוד ארוך כמו חודש, חודשיים אפילו שלוש .." אמר גימין נעצר בשביל לתת לגאנקוק להבין .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now