"זה מה שאני רוצה לדעת לגבי המשימה שלכם." אמר מר קים בפרצוף דורש הסבר וטיפה כעס.
"אבא.." אמר טאהיונג בלחץ . "אני עדיין מחכה!" אמר שוב מר קים .
"הוסק בוא איתי לחדר העינויים, אני צריך שתגיד לי אם אתה מכיר את הבחור תפסנו." אמר אביו של הוסק.
"ואייך זה קשור אליי?" שאל הוסק.
"אני לא יודע, הוא אומר שהוא חייב להרוג אותך. אני רוצה לדעת אם אתה מכיר אותו." אמר אביו של הוסק .
הוסק הינהן והלך ביחד אם אביו.
"אבא..אני לא יודע מאייפה להתחיל.." אמר טאהיונג מתיישב בכיסא מול אביו.
"תנסה מהיום הראשון של המשימה הזאת." ענה מר קים בפשטות .
"אוקיי, אחריי שקיבלנו את המשימה, הוספנו עוד אחד כי הוא היה הרוצח הכי מבוקש, ואנחנו גם היינו צריכים אותו והיה גם קרוב לאיש שאנחנו מחפשים, ג'ון ג'ואנג סו. עכשיו הבעיה הייתה היא שהתקרבנו לבן אדם הלא נכון מאחר וייש להם את אותו שם. ואני חייב לציין שמי שנתן לנו את המידע הזה היה קים גון, ובגלל הטעות הזאת לא הצלחנו במשימה."
טאהיונג אמר זאת מבלי למצמץ, הוא פחד מאביו אבל לא רצה להראות לו.
אביו הביט בטאהיונג מסביר את הבעיה שלו בשקט, וכשהוא סיים הוא לחץ על כפתור בפלאפון המשרדי שלו ואמר
"ג'ני תשלחי עכשיו את קים גון!"
"כן אדוני." קראה המזכירה שלו חזרה אליו.
"אז טאהיונג, מה עשית אם הבן אדם ה'לא נכון'?" שאל אביו ועשה מרכאות בידיו.
"אמ..הוא סוג של חבר שלנו עכשיו." ענה טאהיונג מסתכל על כל דבר חוץ מעיניו של אביו.
"התחברתם למישהו שהיה אמור להיות משימה שלכם?!" שאל אביו של טאהיונג בקול שקט אך מאוד כועס ומאיים.
"כן.." ענה טאהיונג משפיל את ראשו .
פתאום דפיקות נשמעו בדלת, מר קים ידע שזה קים גון. "כן" קרא לעבר הדלת.
דמותו של קים גון נגלתה בפנייהם, מר קים חייך חיוך וקרא "קים גון!".
"כן אדוני." ענה קים גון .
"תראה, ייש לי כאן בעיה. אתה רואה את הכתם הזה מאחורייך?" שאל מר קים.
קים גון הרים את ראשו לכתם והביט בו.
מר קים הוציא רובה מהמגירה שהייתה בשולחן העבודה שלו וכיוון לכיוון קים גון .
"מה איתו אדוני?" שאל קים גון ולפני שיכל להוריד את ראשו לפניו של מר קים כדור פגע לו בראש והוא הטמוטט על הריצפה .
"ראית מה עשיתי?" שאל מר קים .
טאהיונג היה מופתע ומבוהל, זה בא משום מקום. הוא לא היה מוכן לזה . טאהיונג הינהן בראשו לשאלתו של אביו.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...