"גאנקוק?" שאל טאהיונג בחיוך.
"אהמ.." הינהן גאנקוק עם ראשו, מביט בו שנייה מיד מסיט את מבטו לכיוון אחר .
"אני טאהיונג...קים טאהיונג" אמר אחרי שנייה טאהיונג. וחייך שגאנקוק ניסה לא להסתכל עליו .
"אני הוסק" אמר הוסק, "היי" אמר גאנקוק מסתכל על הוסק בחיוך .
"טוב..קוקי אלא שתייהם וזהו" אמר גימין .
גאנקוק הינהן שוב והסתכל עליהם אבל על טאהיונג מעט ."מה שתיינו?" שאל טאהיונג חוזר לשבת ליד הוסק .
"אתם אלא שאני גר איתם, אתם אלא שאני יוצא איתם למשימות..." ענה גימין , כיאלו זה מובן מאליו .
"לי ביון סיפרת לו?" צעק הוסק .
"כן.. ותיקרא לי גימין" אמר גימין בקול רגוע.
הוסק הסתכל על גימין שהיה לו פרצוף דיי רגוע לעומתו. ואז הסתכל על גאנקוק שהיה ניראה טיפה לחוץ .
"אתה בסדר אם זה?" שאל הוסק .
"אמ..כן..גימין הוא החבר הכי טוב שלי.." ענה גאנקוק בחיוך מזוייף.
"קוקי? קרה לך משהו?" שאל גימין, מסתכל על גאנקוק שהיה דיי אדום.
"מה? אהה..כן! גימין אני צריך ללכת אוקיי" אמר גאנקוק לגימין.
"למה אתה ככה?" שאל גימין .
"לא כלום! היונג עזוב..ביי כולם" אמר גאנקוק מנופף להם ויוצא מהבית.
'למה הוא הסתכל עליי ככה!!' אמר גאנקוק מתכוון לטאהיונג שנעץ בו מבט ולא עזב .גימין שם לב שזה בגלל טאהיונג, אבל היה לו מוזר שגאנקוק הגיב ככה..כלומר ייש לו חבר לא..? 'אולי זה לא מה שאני חושב..?' שאל את עצמו.
"חמוד החבר שלך.." אמר הוסק אחרי שגאנקוק יצא מהבית שלהם .
"גם חתיך.." אמר טאהיונג, מסתכל עדיין על הדלת . "ייש לו חבר.." אמר גימין . היה לו ברור מה טאהיונג מתכנן ברגע זה אבל שהוא שמע שיש לו חבר עיניו ניפערו.
"ניראה כבר.." ענה טאהיונג אחריי שניה מראה שהכול בסדר אצלו. למרות שזה טיפה דגדג
לו איפשהו בלב."אני לא מבין... למה סיפרת לו? ואיך הוא לא מפחד?" שאל הוסק מסתכל על גימין שישב לידו.
"אני לא יודע אם הוא מפחד או לא, למרות שהוא נראה בסדר. אם הוא מפחד הוא מסתיר את מאוד טוב, וסיפרתי לו כי הייתי חייב.." ענה גימין .
"אתה יודע שעכשיו בזה שסיפרת לו את כל זה, גם הוא עומד בסכנה?" שאל טאהיונג .
"אהמ...טוב אני הולך לישון." אמר גימין קם מהספה והולך לחדרו .
"מוזר.."
- יום למחרת-
"לי ביון קום.." אמר הוסק .
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...