-62-

961 68 25
                                    

״מר קים אייפה טאהיונג?״ שאל הוסק נכנס למשרדו של אביו של טאהיונג לאחר שקרא לו להגיע.
אביו של טאהיונג היה עם ראש למטה , הוא היה ניראה עצוב מה שאף פעם הוסק לא ראה אצלו.

״הבן שלי..הבן שלי מת!״ אמר מר קים ובקולו היה ניתן לשמוע שהוא החניק דמעות בגרונו. ״ה-הוא לא חזר..״ הוסיף וכאן כבר אפשר לראות שדמעות זלגו על הפנים הכולכך מרשימות האלה .

ההוסק היה בהלם, הייתה לו הרגשה שמשהו יקרה לו אבל הוא קיווה שזה סתם תחושת בטן. הוא לא מעכל את זה שהבן אדם שהיה החבר הכי טוב שלו, אח שלו מת.

״לא! לא יכול להיות. זה טאהיונג הוא תמיד שורד ! אין מצב שהבן זונה הזה הצליח להרוג אותו.״ אמר הוסק והחל לבכות גם כן .

״מי אמר לך את זה!? מי אמר לך שהוא מת?״ צעק הוסק על אביו של טאהיונג, מה שאף פעם לא עשה בעבר . אביו של טאהיונג המשיך לבכות .

״אחד החיילים ששרדו את הקרב הזה..״ ענה מר קים מנגב את הדמעות שלו. ״אבא שלי יודע? אייפה הוא?״ שאל הוסק , הוא רצה ללכת לדבר עם השורד הזה ולקבל יותר מידע אבל לא רצה להשאיר את מר קים לבד .

״ה-הוא בדרך..״ ענה אביו של טאהיונג והמשיך לבכות . כאב הלב של הוסק על מר קים. הוא אהב כולכך את הבן שלו , למרות שהוא לא הראה לו את זה אבל עכשיו אין לו אותו יותר..אין יותר את טאהיונג.

״אם רק הייתי יודע..הייתי אומר לו שאני מ-מצטער שהייתי כולכך נ-נוק-קשה אליו..ש-שאני אוהב אותו.״ אמר אביו של טאהיונג .

״אני כולכך מצטער..״ לחש הוסק והלך לחבק אותו. ״הייתי צריך להיות יותר טוב אליו..״ המשיך אביו של טאהיונג לבכות . ״אני כלכך מתחרט!״

הוסק המשיך לבכות ולחבק את אביו של טאהיונג ופתאום הדלת נפתחה , אביו של הוסק היה שם שהוא ראה את שנייהם מחובקים הוא הלך אל הבן שלו פרש את  הידיים שלו מסמן לו לבוא אליו ולחבק אותו.

הוסק חיבק אותו ואביו לחש לו ״אני מצטער בן שלי, איבדת מישהו חשוב לך היום..״
״אבא , תעזור לו. הוא איבד משהו יותר כבד .״ אמר הוסק , אביו הינהן והלך למר קים. ״אני מצטער חבר שלי..״ וחיבק גם אותו.

הוסק יצא ממשרד שלהם הלך ישירות לקומה התחתונה הוא רצה לדעת יותר פרטים על אייך שהחבר הכי טוב שלו מת.

הוא פתח את הדלת בעצבים , ״מי היה בקרב?!״ שאל הוסק שראה כמה אנשים בתוך החדר. ״א-אני״ אמר אחד מהם .

״תספר לי עכשיו! הכל מהתחלה אייך זה קרה!״ ציווה הוסק בכעס, הוא כולכך כועס שחבר שלו מת.

הבחור סיפר לו שהוא וטאהיונג נכנסו לבית של ג׳ואנג סו והחלו לירות בכל השומרים שהיו בתוך הבית , ואחד מהשומרים ירה בטאהיונג בגב. טאהיונג הסתובב אליו וירה בו גם כן אבל טאהיונג פיספס והשומר הזה ירה לו בראש , מה שגרם לטאהיונג ליפול על הריצפה .

״מה קרה עם שאר האנשים שהלכתם איתם?״ שאל הוסק .

״הם מתו, הם היו התגבורת שלנו אבל כולם מתו.״ ענה הבחור ברעד , הוא פחד מהוסק . הוסק היה ניראה רוצח ברגעים אלו.

״אתה רוצה להגיד לי ששומר ירה לו בראש?״ שאל הוסק כדיי להבין , משהו פו חשוד לו. אין מצב ששומר היה יורה בטאהיונג, וגם אם כן אין מצב שטאהיונג היה מפספס ירייה .

הביור הינהן , הוסק הסתכל. עליו ואמר ״אתה משקר לי! אתה מכיר את טאהיונג בכלל?״ הבחור היסתכל עליו בפחד, כן הוא שיקר לו עכשיו.. אבל אסור לו להגגיד כלום או שאביו של טאהיונג יהרוג אותו ואת כל המשפחה שלו.

״אין מצב שטאהיונג היה מפספס ירייה!״ אמר הוסק הוציא את האקדח שלו במהירות וירה בראשו של הבחור מבלי לחשוב בפעמיים. הבחורים האחרים שהיו שם נירתעו ופחדו שהוא ירה גם בהם אבל הוא יצא החוצה במהירות .

הוא הלך לבית שלו ושלו ושל טאהיונג ,  כאשר הוא נכנס הןא פרץ בבכי .. הוא נכנס לחדר של טאהיונג והמשיך לבכות שם .

פתאום נשמעו דפיקות בדלת, הוסק קם במהירות מהמיטה של טאהיונג , אוליי זה טאהיונג חזר . הוא רץ לדלת ופתח אותה בציפייה .

אך הוא ראה את מין יונגי מולו.

שהוא ראה שזה לא טאהיונג הוא שוב החל לבכות. יונגי לא הבין מה קרה לו וחיבק אותו ישר . ״הוסק, מה קרה?״ שאל יונגי מופתע מזה שהוא בוכה פתאום.

״הוא מת! החבר הכי טוב שלי מת!״

הוסקי מסכן שלנו..😥
תצביעו תגיבו♥️

מסכני שלי😭😭♥️♥️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

מסכני שלי😭😭♥️♥️

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now