גימין התעורר בשנייה שהוסק נגע בידו , "תודה" קרא גימין ויצא באיטיות מהאוטו ונכנס לביתו.
הוסק נישאר באוטו והסתכל עליו נכנס לבית.
כעס מילא אותו שהוא ראה את גימין צולע ככה לעבר הדלת .ועוד יותר עיצבן אותו שהוא הלך להרוג את בונג אין על מה שקרה בינו לבין גימין .
הוא הוציא אנחת כעס ויצא מהאוטו לעבר הבית של גימין . הוא דפק וחיכה לתשובה.
הוא שמע "רגע.." חלש שמגיע מהצד השני של הדלת . גימין היה בלי חולצה בגלל שרצה לטפל בעצמו.
הוסק פער את עיניו שגימין פתח לו את הדלת בלי חולצה ושהבטן שלו מלאת חתכים וסימנים סגולים כחולים .
"גימין.." אמר הוסק עדיין מביט על גופו בהלם . הם ממש שברו אותו .
"מ-מה אתה ר-וצה?" שאל גימין בגימגום, שהוא ראה את הבעת פניו של הוסק הוא פחד מאוד. הוא כולכך לא רצה לבכות מולו.
הוא התגעגע לנסיך שלו..לאהבת חיו.
"גימי..לעזעזל! אני נשבע שאני אנקום בו על זה." אמר הוסק בכאב . מרים את פניו אל עבר פניו של גימין.
"אתה בסדר?"
"כן.." ענה גימין ,מוריד את פניו משל הוסק . הוא פחד שידע שהוא משקר לו .
"רוצה שאשאר איתך?" של הוסק מנסה לתפוס את עיניו של גימין .
כן!! בבקשה כן!!
"לא.."
אל תאמין לי..בבקשה!
"אוקיי..אבל אני יכול לפחות לעזור לך לחבוש הכל? או אפילו לחכות עד שהרופא יבוא, קראת לרופא? שאני אקרא לו?" שאל הוסק ברצף , מבלי לתת לגימין לענות .
"הרופא בדרך.." אמר גימין וגיחח קצת .
הוא התגעגע אל הדבר היפה הזה.
לסקס גאד הסקסי הזה."גימי.." לחש הוסק ששמע את גיחחו של גימין , הוא חייך אוטומטית כימעט ושכח את כל מה שקרה .
אבל שניזכר הוא התרחק טיפה וטון הדיבור שלו היה שונה, יותר קר פתאום.
"בוא אני אעזור לך" אמר הוסק פונה לשירותים .
גימין חיכה לו בסלון, שהוסק הגיע הוא התחיל מיד לעזור לו לחטות את נפצעים שעל גופו .
הרופא הגיע זמן קצר לאחר מכן . ״שלום הוסק, מה אתה עושה כאן?״ שאל הרופא בהפתעה.
״גי׳ן?! אתה הרופא שלו?״ שאל הוסק גם כן מופתע.
״כן, ואני גם הבן דוד שלו.״ אמר גין בחיוך.לאחר שהם דיברו עוד קצת גין ביקש שהוסק ישאיר אותם לבד וכך הוסק עשה.
"עכשיו תספר לי גימין.." אמר גין בשלווה.
"היונג..כואב לי כל הראש, הם דפקו לי את הראש כמה פעמים, וגם הרגליים שלי הם נחתכו מסכין .. כואב לי מאוד היונג.." אמר גימין לרופא .
הרופא הוא בן דוד של גימין, אף אחד מהחברים של גימין לא יודע את זה . כי גימין לא יכול לספר לאף אחד שדוד שלו זה בעצם המנהיג של אחת האיפריות המובילות ביותר .
איפריית 'קים' , זה על השם שלו קים סוקגין ועל השם של הבן זוג שלו קים נאמג'ון.
שהאמפריות התאחדו בנייהם הוחלט ליקרוא להם איפריית קים .אף אחד לא יודע אייך ניראים פנייהם של ראשיי האמפריות אבל יודעים שהם מסוכנים מאוד . רק בודדים יודעים מי הם באמת .
"גימין! למה לעזאזל לא ניזהרת? מה חשבת לעצמך? שתוכל להרוג הרבה אנשים לבדך?" גין כעס על גימין . הוא לא אמור לעשות את זה לבדו.
"הייתי חייב לעשות משהו, הם הרסו אותי ואת הבן אדם שאני הכי אוהב.." ענה גימין .
גין נאנח יודע על מה מדובר .
"בוא ניבדוק אותך.."
____לאחר כמה דקות הרופא יצא מהחדר והלך לכיוון הוסק.
"תקשיב , אסור לו להתאמץ יותר מידי, תהייה איתו כל היום . אם הוא רוצה משהו שדורש מאמץ שלא תעז לתת לו .
אהה , והכדורים האלו שיקח אותם בוקר, צהריים וערב אחריי ארוחה."אמר הרופא במהירות ויצא מהבית, משאיר את הוסק מבולבל.
הוסק נכנס לחדרו של גימין וראה את ראשו שהיה בתחבושת , וכך גם פלג גופו העליון .
את הרגליים לא יכל ליראות מכייון שהשמיכה הסתירה אותם .
הוא התקדם בזהירות לעבר המיטה ונשכב ליד גימין . הוא עצם את עיניו ונאנח עמוקות .
הוא הוציא את הפלאפון שלו ושלח לטאהיונג הודעה.
'אני נישאר בבית של גימין, אל תיגע עדיין בבונג אין .'
'השלמתם?' שלח טאהיונג.
'לא..ביי טאהיונג.'שלח הוסק לא רוצה להעמיק יותר מידי בשיחה החסרת פואנטה הזאת .
גימין לא יחזור להיות שלו כמו פעם.
הוסק חשב שגימין כועס עליו , אבל האמת היא שגימין מתרחק מהוסק בשביל לא לפגוע בו שוב, בשביל שלא לשבור אותו ואת עצמו שוב פעם.הוסק הסתכל על גימין שנשם ונשף בעדינות , ריסיו נגעו בלחיים הלבנות והמתוקות שלו .
___
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...