גאנקוק ישב בחדר שלו , הראש שלו היה עסוק בטאהיונג שעכשיו במשימה שלו. גאנקוק התיישב מול הפלאפון שלו והתלבט אם לשלוח לו הודעה או משהו.
הוא לא יודע למה אבל הוא חש צורך לשלוח לו משהו . ודווקא היום הרצון שלו גבר, אולי זה בגלל החלום ואולי זה בגלל שהוא יוצא למשימה נגד ג׳ואנג סו שהוא בעל מאפייה דיי חזקה.
׳לשלוח או לא!?׳ שאל גאנקוק את עצמו והחזיק את ראשו כאובד עצות . ״אווף!״ הוא אמר בקול מיואש מעצמו ונזרק אחורה על המיטה.
״הוא כולכך מעצבן אותי!״ .יום למחרת:
גאנקוק התעורר עם תחושה רע בלב..תחשות כובד כזאת .
״גאנקוק אתה קם?״ שאלה אימו נכנסת לחדרו ורואה אותו על המיטה.״כן..״ ענה גאנקוק ללא כוח ועייפות שהיא יותר מהרגיל היום.
הוא קם ועשה התארגנות בוקר וירד לכיוון הסלון .
אימו הכינה ארוחת בוקר והתיישבה מולו בשולחן האוכל , גאנקוק לא אכל ולא שתה , אלא בהה באוכל .
״אוקיי, מה קרה?״ שאלה אימו מניחה את הכפית על השולחן ומסתכלת עליו בהקשבה רבה. ״אני..אני עם תחושת כובד ומעוקה כזאת בלב..״ אמר גאנקוק לאחר שנאנח .
״למה?״ שאלה אימו מביטה בו. ״אני לא יודע..אולי זה בגלל טאהיונג?״ הוא שאל את עצמו ואת אימו.
״אתה מפחד שהוא לא יצא משם בחיים?״ היא שאלה ישירות , גאנקוק חיכך את גרונו בחוסר נוחות ולחץ . ״אני מקווה שהוא יצליח לצאת משם ב-בחיים..בעצם אני בטוח בזה, זה טאהיונג הוא חזק.״ הוא ענה ואת המשפט האחרון אמר יותר לעצמו .
״ואם הוא לא יצא מזה בחיים?״ שאלה אימו , היא מודאגת מאייזשהי סיבה. ״אל תגידי את זה . הוא יצא ! זה טאהיונג, וגם אבא שלו איתו שם.״ ענה גאנקוק בנחישות יותר.
אימו הביטה בו בשקט כי היה ניראה שיש לו עוד דבר מה להוסיף.
״א-אני לא יודע מ-מה אנ-ני יעשה אם הוא ל-לא יח-חזור..״ גאנקוק השפיל את ראשו מול אימו. משחק במזלג שבידיו.
״אתה עד כדיי כך אוהב אותו?״ היא שאלה .
גאנקוק נאנח עמוקות וענה ״יותר מידיי. אני מוצא את עצמו חושב עליו כל יום , כל שנייה..אני מרגיש כיאלו שאם אני לא אראה אותו תקופה. מסויימת אני אשתגע. אני לא יכול להעביר יום אחד מבלי לחשוב עליו..״
״למרות שהוא הבן של זה שהרג את ההורים שלך ?״ שאלה , מביטה עמוק בעיניו.
״הם לא אותו אדם..וחוץ מזה שאני הולך להרוג את אבא שלו.״ אמר גאנקוק בנחישות.
״הוא לא יסלח לך אם תהרוג את אבא שלו, אייך תתמודד עם זה?״ היא שאלה עוד שאלה .
״א-אני לא יודע.. תראי אני מרגיש לטאהיונג הרבה דברים , אני אוהב אותו כולכך! אם יקרה לו משהו אני לא יודע מה אני עושה..אני חייב אותו , אם לא איתי אז לפחות חיי ולא מת . אבל זה לא ימנע ממני מלנקום על ההורים והחבר הכי טוב שלי.״
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...