-54-

1.6K 114 30
                                    

טאהיונג התעורר לפני גאנקוק והסתכל עליו.

גאנקוק היה כולכך חמוד שהוא ישן, טאהיונג חייך לפניי ששם לב שאיברו עדיין בתוך גאנקוק .

הוא חייך שעלה לו רעיון .

הוא הכניס יותר את איברו בעדינות ועצר כדיי לראות את תגובתו של גאנקוק, גאנקוק כיווץ את עיניו תוך כדי שהוא חולם וגנח.

טאהיונג עשה זאת שוב , ושוב נשמעה גניחה מצד גאנקוק. זה התחיל לחרמן את טאהיונג והפעם שהוא עשה זאת שוב הוא לא עצר .

״אהמ..פאק!״ גנח גאנקוק שתעורר מהחלום וראה את טאהיונג נע מעליו.

״ט-טאה!״ גנח שוב .

״קוק..אתה כולכך חמוד שאתה ישן!״ אמר טאהיונג בזמן שהמשיך להכנס לתוכו .

גאנקוק הרגיש שהוא קרוב ותפס את זרועו של טאהיונג ונשך את שפתו התחתונה. ״א-אני.. קר-רוב!״ גנח גאנקוק .

״ביחד בייבי״ לחש טאהיונג ולאחר שניות ספורות שנייהם גמרו.
הם התנשפו וחזרו לאותה תנועה של אתמול אחריי הפורקן שלהם.

״עוד לא התקלחנו מהפעם הקודמת..״ אמר גאנקוק בקול מובך ועצם את עיניו שטאהיונג התרומם להביט בו.

גאנקוק פתח את עיניו במהירות שהרגיש את שפתיו של טאהיונג מנשקות אותי נשיקה מהירה וחטופה.
הוא שם את ידו על השפתיים שלו ואמר ״עוד לא ציחצחנו!״

״לא כזה איכפת לי..״ אמר טאהיונג בחוסר איכפתיות .

״לי איכפת!״ אמר גאנקוק מתרומם קצת , רומז לטאהיונג להוציא את איברו מתוכו . אבל ניראה שטאהיונג לא כולכך הבין את הרמז .

״טאהיונג..תצא ממני ..״

״למה?״ שאל טאהיונג .

״אנ-ני רוצה ללכ-כת.. להתקלח-ח..״ גאנקוק גנח ונאנח.

״אז בוא ביחד.״ אמר טאהיונג מתרומם וגורם לגאנקוק להוציא עוד גניחות.

״לא! אני רוצה לבד!״ אמר גאנקוק מובך יותר מידי מזה שהוא גונח כל שתיי שניות.

״למה? תיכננתי לזיין אותך שם, אתה יודע אייזה סקסי זה.״ אמר טאהיונג בזמן שהוא הוציא את איברו מגאנקוק , שתרומם מיד לקח איתו את השמיכה ויצא מין המיטה.

טאהיונג ניסה לקחת לו את השמיכה בטיעון שגאנקוק לא צריך להתבייש ממנו יותר , אבל גאנקוק היה יותר מידי מובך .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now