-53-

1.7K 119 25
                                    

״גאנקוק אני הולך לזיין אותך עכשיו אם אתה לא עוצר אותי.." אמר טאהיונג באזהרה .

הוא תפס בשתיי ידיו את ישבנו של גאנקוק  וקירב את האזור התחתון שלו אליו .

"לא אני ולא אף אחד אחר יעצור אותך עכשיו" אמר גאנקוק  בחוסר אוויר .

טאהיונג חייך ונישק את שפתיו במהירות .

טאהיונג התחיל לקחת את גאנקוק לכיוון החדר, הוא השחיל את שתי ידיו מתחת לחולצתו של גאנקוק והצמיד אותו אליו עוד יותר.

גאנקוק התנשם והתנשף בחוזקה , הוא ניתק את הנשיקה רק בשביל להביט בפניו של טאהיונג .

״פאק!״ גנח גאנקוק .

״מה קרה קוק? עוד לא התחלתי״ אמר טאהיונג בחיווך ממזרי ופתח את הדלת של חדרו עם רגלו .

״א-אתה כולכך מ-מחר-מן אותי!״ גנח גאנקוק שטאהיונג נישק ומצץ את צווארו .

טאהיונג רק חייך למשמע דבריו של גאנקוק .

גאנקוק מצא את עצמו שוכב על המיטה בלי חולצה שטאהיונג מעליו מפשיט מעצמו את החולצה שלו , הוא נשך את שפתיו בחוזקה .

״קוק עשית את זה עם מישהו?״ שאל טאהיונג משחרר את מכנסיו של גאנקוק .

״כ-כן״ לחש גאנקוק . הוא לא באמת עשה זאת אבל רצה לבדוק מה טאהיונג יגיד על כך .

״עם מי?״ טאהיונג שאל עוצר את מעשיו ומסתכל על גאנקוק מחכה לתשובה .

״עם..א-גואנג-סו״ אמר גאנקוק.

״אהה כן!? הוא זיין אותך טוב?״ טאהניוג שאל שעצביו עולים .

״..כן..״

״תקשיב לי ותקשיב לי טוב! אתה שלי מעכשיו!! מעכשיו ולתמיד , אני הולך להשכיח ממך אותו כולכך מהר!״

״אני לא חושב שתצליח..״ גאנקוק ענה שנירגע קצת.

טאהיונג התקרב אל פרצופו של גאנקוק בחיוך ולחש ״מתוק שלי , רק מהמבט שלי אתה גומר אז שלא תעיז להגיד את זה!״

גאנקוק עצם את עיניו ונשך את שפתו , הוא החזיק את פניו של טאהיונג וקירב אותו עוד יותר .

״תזיין אותי כבר! אין לך מושג כמה אני משתוקק אלייך , אני רוצה שתזיין אותי חזק כיאלו אני הדבר שאתה הכי חושק בו!״

אמר גאנקוק ונישק את שפתיו של טאהיונג אחריי שסיים .

״קוק אתה באמת הדבר שאני חושק בו כרגע ואל תגיד שלא הזהרתי אותך״ אמר טאהיונג .

הוא התחיל לנשק ולמצוץ שוב את צווארו, גאנקוק עצם את עיניו והתחיל לסבך את אצבעותיו בשיעורו של טאהיונג .

״מוכן בייבי?״

״כן..״ אמר גאנקוק טיפה מובך מהכינוי.

טאהיונג לקח את שפתיו של גאנקוק ונישק אותם בתשוקה שוב , גאנקוק עצם את עיניו והתמסר לנשיקה .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now