-28-

2K 167 56
                                    

גאנקוק פקח עין אחת תוך כדי הנשיקה שלו אם ג'ואנג סו כדיי לראות אייך טאהיונג מגיב, בדיוק שהוא פקח את העין עיניהם נפגשו. טאהיונג גיחח והמשיך להסתכל עלייהם.

"פתטי כולכך.." לחש טאהיונג מגלגל עיניים.
אם גאנקוק חושב שזה מזיז לו אז הוא טועה ובגדול!

'ולמה הם באו לפו בכלל?
בשביל להשוויץ?
ולמה הם מתנשקים?!?
גאנקוק אני נשבע שאתה תמות היום!
חוץ מזה, הם לא ניפרדו?!?
טוב מה אכפת לי..'

"בואו נשב לאכול.." אמר הוסק והתיישב בשולחן, טאהיונג ישב לידו .

"מה קרה לך ולגאנקוק?" שאל הוסק בלחש את טאהיונג, זה מוזר לו שלפני שבוע הם היו הכי טוב שבעולם ועכשיו הם בקושי מחליפים מילה אחד עם השני.

"הוא סתם זין!" אמר טאהיונג, וגאנקוק סובב אליו את מבטו..

'הוא שמע?'

"גימין, לבוא לעזור לך?" שאל גאנקוק, בזמן שג'ואנג סו ישב עם הוסק וטאהיונג.

"כן!" צעק גימין מהמטבח .

גאנקוק הלך למטבח הוא ראה את גימין חותך סלט.

"במה אתה צריך עזרה?" שאל גאנקוק .

גימין הפסיק את מה שהוא עשה ואמר לגאנקוק בפנים רציניות . "שפוך..", גאנקוק הסתכל עליו במבט לא מובן .

"לפני שבוע בכית פו בגלל מה שטאהיונג עשה לך, עכשיו אתה בא אם ג'ואנג סו..לא הבנתי מה קרה באמצע של זה..ובוא לא נשכח את זה שכבר התנשקתם ובטוח שזה יותר מפעם אחת!" הסביר את עצמו.

גאנקוק השפיל ראש ולחש "אני לא רוצה לדבר על זה.."

"באמת..?" שאל גימין , גאנקוק הינהן בשקט .

"גאנקוק זה לא מעניין אותי! עכשיו אתה מספר לי!" אמר גימין מצביע עליו אם הסכין שהיה בידו.

"הוא ראה אותי שוכב אם מישהי, אז הוא חזר לזונה שלו." אמר טאהיונג נכנס למטבח .

גאנקוק הסתכל עליו במבט כועס .

"אל תקרא לו ככה! הזין הזאת שהייתה איתך היא באמת זונה!" צעק גאנקוק.

"אז אייך אני אקרא לו?" שאל טאהיונג מתעלם ממנה שגאנקוק אמר .

"אני לא רוצה שתקרא לו זונה! זה מובן?!?" אמר גאנקוק .

"ואני לא רוצה שפאקינג תבואו לבית שלי ותדפקו לי נשיקה בפרצוף! זה מובן?!?" צעק חזרה טאהיונג .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now