-30-

2K 160 80
                                    

גאנקוק פער את עיניו ואמר "שתיקח! הוא בכלל לא שלי!! ולא אכפת לי ממנו!"

"גאנקוק.." אמר ג'ואנג סו מתיישב לידם בשולחן, גאנקוק הסתובב אליו .

"מה?" הוא שאל .

"אתה יודע מה יש בשבוע הבא?" שאל ג'ואנג סו בחיוך מתרגש .

"לא, מה ייש?" שאל גאנקוק במבוכה.

"מה!? אתה לא זוכר!? גימין אפילו זוכר!" אמר ג'ואנג סו.

גאנקוק חשב קצת וצעק "יום ההולדת שלי!!!"

ג'ואנג סו, גימין והוסק צחקו, וראו את גאנקוק רץ לכל כיוון בבית וצועק "יש לי יום הולדת!"

טאהיונג יצא מהחדר שלו ששמע צעקות וראה את גאנקוק מקפץ לו בשמחה וצועק שיש לו יום הולדת .

טאהיונג חייך קצת ונכנס חזרה לחדר.

"בוא כבר תשב.." אמר גימין עדין צוחק.

אחרי שגאנקוק ישב ג'ואנג סו שאל אותו מה הוא רוצה ליום ההולדת וגאנקוק ענה "לא יודע..לא חשבתי על זה".

"איך לא חשבת על זה?!? זה פאקינג יום הולדת!" אמר גימין .

"מתי באמת ייש לך יום הולדת?" שאל פתאום הוסק את גימין בחיוך,. גימין הסמיק טיפה ואמר "זה עוד הרבה זמן.."

הוסק חייך אליו ואמר "אני רוצה תאריך!"
"13.10" אמר גימין בחיוך קטן.

"זה ממש לא עוד הרבה זמן! זה החודש הבא!" אמר הוסק בהפתעה , גימין רק חייך והינהן .

"אני אלך להגיד לטאהיונג.." אמר הוסק .

הוסק קם ממקומו והלך למטבח בזמן שהם המשיכו לדבר על היום הולדת של גאנקוק.

אחריי שהוא לקח כוס מים הוא הלך לחדרו של טאהיונג, הוא דפק וחיכה לתשובה מודע לכך שהוא ישתגע אם הוא יכנס סתם ככה .

"מה?" שאל טאהיונג שראה את הוסק בדלת חדרו.

"אתה יודע שגאנקוק יש יום הולדת?" שאל הוסק ונכנס לחדר של טאהיונג .

"כן, שמעתי" ענה טאהיונג סוגר את הדלת ומתיישב בכיסא שמול המיטה שעלייה ישב הוסק.

"אתה מתכוון לבוא?" שאל הוסק בחיוך ערמומי..

"מה ניראה לך?" ענה לו בשאלה .

"שכן?" ספק שאל ספק אמר.

"לא יודע.."

"מה זה לא יודע?!? אתה פאקינג מתעלל בילד אם זה שאתה מנשק אותו ועוד שנייה אונס אותו, אבל ליום הולדת שלו אתה לא בא?" שאל הוסק בהלם לגמרי.

"היונג..אני חושב שאני מתחיל להתאהב בו.." אמר טאהיונג מסתכל בעיניו של הוסק כיאלו מחפש תשובה או מענה על מה שאמר.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now