"תראה אני יודע שנפרדנו לפני שבוע בערך.." אמר ג'ואנג סו מניח את צלחת העוגה על השולחן .
"אבל..אני רוצה שנחזור להיות ביחד..אני מתכוון,אנחנו ביחד מסתדרים הכי טוב וכיף לנו, אני לא יודע מה גרם לך לבכות בפעם הקודמת אבל אני מבטיח לך..שאני לא אגרום לך לבכות.." אמר ג'ואנג סו עוצר את רצף הדברים שלו .
הוא החזיק בידיו של גאנקוק והביט עמוק בעיניו.
"גאנקוק אני אוהב אותך..אתה מוכן לחזור להיות בן הזוג שלי..?"
מה שגאנקוק עשה היה רק להביט בפניו של ג'ואנג סו ולראות אם הוא רציני במה שאמר, הוא לא יכול להיות רציני..נכון?
"גאנקוק.." אמר ג'ואנג סו .
גאנקוק לא ידע מה להגיד..הוא לא יכול לחזור אליו, הוא לא אוהב אותו..הוא עדין אוהב את הטיפש שבגד בו..
אבל..מצד שני, ג'ואנג סו עזר, תמך, אהב ודאג לו.
בזכות ג'ואנג סו גאנקוק חזר לחייך, בזכותו כיף לו, בזכותו הוא לא שקוע עכשיו בדאון בחדר, הוא צריך להודות לו על זה ומאוד .אבל..מלהודות לו עד לחזור להיות בן הזוג שלו..?
אוליי ככה יותר עדיף, גם שהם היו ביחד היה לגאנקוק כיף והוא אפילו לא בכה פעם אחת בזמן שהם היו ביחד.
אולי הוא יחזור אליו וזהו..אוליי ככה יהיה לו טוב, אולי ככה הוא ישכח מטאהיונג..
אולי.."אתה שותק כבר כמה דקות..א-אתה יודע מה..עזוב, תשכח שאמרתי את זה.." אמר ג'ואנג סו בעצב וחזר לאכול את העוגה .
"ג'ואנג סו.." אמר גאנקוק..זה כל מה שיצא לו מהפה.
ג'ואנג סו הסתכל עליו לכמה שניות וחזר לעוגה.
"א-אני..אני לא יודע מה להגיד.." אמר גאנקוק עדיין מביט בו, עיניו התמלאו דמעות והן זלגו להן במורד הלחיו.
"זה פשוט מאוד, זה כן או לא..אוח עזוב" אמר ג'ואנג סו וקם ממקומו והתקדם לכיוון החדר .
"אני מסכים!" צעק גאנקוק, זה משהו שהוא הולך להצטער עליו, ולא בגלל שהוא עדין אוהב את טאהיונג אלה שהוא סתם משלה את ג'ואנג סו.
"באמת?!? אוי גאנקוק אני כולכך שמח!!" אמר ג'ואנג סו רץ חזרה אל גאנקוק ומחבק אותו.
גאנקוק חיבק אותו חזרה, הוא חייך אל ג'ואנג סו.
"תודה!!" אמר ג'ואנג סו בהתרגשות ושב פעם חיבק אותו. "אני מבטיח לעשות אותך מאושר כל החיים, אני אוהב אותך" הוסיף ונישק אותו.
גאנקוק נישק אותו חזרה, אבל הוא לא הרגיש שום דבר לגביו או לגבי הנשיקה.
"אני צריך להגיד לך תודה, על זה שאתה רוצה אותי למרות שהייתי גועלי אלייך, תודה רבה." אמר גאנקוק וחיבק אותו, הוא לא רצה לנשק אותו שוב.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...