טאהיונג הרגיש שגאנקוק מנשק אותו גם, אז הוא העמיק את הנשיקה אפילו יותר .
גאנקוק לא התנגד לשנייה, הוא כרך את הידיים שלו סביב גופו של טאהיונג והתקרב אליו יותר.
אחריי כמה שניות ארוכות מאוד הם התנתקו והביטו אחד בשני.
"קוקי..?" שאל טאהיונג מסתכל בחיוך.
"ז-זאת הפעם האחרונה שבה אתה מנשק אותי. אוקיי. ייש לי פאקינג חבר! ואני רוצה להשאר איתו!" אמר גאנקוק לוקח את הכוסות והולך לחדר של גימין .
'אווף!! למה זרמתי איתו!! אני כזה טיפש!
אבל הוא מנשק טוב לא..?
אני חושב שכן..
ייש לך חבר!
נכון...אסור לי לחשוב עליו.'שגאנקוק הגיע לחדרו של גימין , הוא דפק ברגלו כי לא היה יכול לפתוח עם ידיו .
הוא דפק שוב, יותר נכון בעט בדלת..
"מה? למה חזק?" שאל גימין .
"זה חם!! וכמה זמן לוקח לך לפתוח?!?" אמר גאנקוק בכעס ונותן את הכוסות לידיו של גימין.
"קרה משהו?" שאל גימין , ראו שקרה לי משהו , לא סתם הוא עצבני . בחדר של גימין הוא היה מאוד בסדר.
"כלום.." ענה גאנקוק .
"אני רוצה לשירותים? אייפה זה?" שאל גאנקוק .
"ישר וימין" ענה גימין .
"אוקי.." ענה גאנקוק מתקדם לשירותים .
אחריי שסיים , הוא יצא מהשירותים וניתקל בטאהיונג . "מה?" שאל גאנקוק .
"רק שתדע זה שאתה אומר לי לא לנשק אותך , מגרה אותי עוד יותר ! ומגביר לי את החשק לנשק אותך.." אמר טאהיונג , מסתכל בשפתיו .
"למה אתה עושה לי את זה?" שאל גאנקוק .
טאהיונג התקרב אליו ואמר "כי אני רוצה שתהייה שלי" .
"מה?" שאל גאנקוק . "אני ממש לא יהיה שלך! ואני גם לא רוצה" אמר גאנקוק .
"אבל אני רוצה..וכל מה שאני רוצה אני משיג.." אמר טאהיונג . כורך במהירות את ידיו סביב עגנו של גאנקוק .
"אני רוצה שתהייה שלי!!" הדגיש טאהיונג .
"ואם אני לא רוצה.." אמר גאנקוק .
"אמ..זאת לא הייתה שאלה" ענה טאהיונג .
גאנקוק גיחח ואמר "תעזוב אותי, בבקשה אני רוצה ללכת לבית" אמר גאנקוק .
"לבית שלך או לזונה שאתה קורא לו חבר שלך" אמר טאהיונג מהדק אותו אליו עוד יותר.
"טאהיונג..ע-עזוב אותי! ואל תיקרא לו זונה" אמר גאנקוק .
"אוקי..אני לא אקרא לו זונה" אמר טאהיונג .
"יופי..ועכשיו תשחרר אותי" אמר גאנקוק מנסה להשתחרר ממנו . "אני אשחרר אותך בתנאי אחד" אמר טאהיונג עם חיוך .
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...