-58-

1.3K 87 21
                                    

אחריי שגימין הקפיץ את גאנקוק הוא חזר לחוף .
טאהיונג ישב עם באקהיון ודיבר איתו, שהוא ראה את גימין הוא קם לכיוונו.

״אייפה גאנקוק? למה הוא לא בא איתך?״ שאל טאהיונג .

גימין גיחך בעצבנות ואמר ״אתה חתיכת בן זונה!״
״מה? מה ייש לך גימין?״ שאל טאהיונג לא מבין מה קרה

״אתה פאקינג התנשקת עם יונגי מול הפרצוף של גאנקוק! מה ניראה לך בכלל! העיקר אתה מנשק את גאנקוק כל הזמן.״ אמר גימין מטיח בו האשמה .

״מה קורה פו?״ שאל הוסק .

״הוא ראה את זה?״ שאל טאהיונג, תחושת אכזבה הציפה אותו.

״מה הוא ראה ומי זה?״ שאל הוסק .

״החבר החמוד הזה שלך! הוא התנשק עם יונגי וגאנקוק ראה את זה!״ אמר גימין בכעס .

״אל תתקרב אליו טאהיונג, אני נשבע לך שאני רואה שאתה מתקרב אליו והוא לא רוצה את זה אני אשבור לך את הביצים!״ אמר גימין באיום דוחף את טאהיונג לאחור והולך משם .

״מה קרה כאן? לאן גימין הולך?״ שאל יונגי עומד ליד טאהיונג והוסק .

״תתרחק ממני!״ אמר טאהיונג והביט בו במבט שנאה .
״מה עשיתי?״ שאל יונגי .

״בגלל הנשיקה המטומטמת שלך גאנקוק כועס עליי! מה נישקת אותי בכלל! אני לא סובל אותך ואני לא רוצה שתתקרב אלייי יותר בחיים שלך!״ אמר טאהיונג על יונגי בקול אפל ומאיים.

ליונגי זה לא הזיז, כי הוא מכיר את טאהיונג.

טאהיונג לקח את כל הדברים שלו והתקדם לכיוון האוטו שלו, הוא רצה ללכת לביתו של גאנקוק ולנסות להסביר .

׳יונגי! חתיכת מעצבן שכמוך!!׳

____

״גאנקוק, אתה יודע שזה דיי הורס לנו את התוכנית..״ שאלה אימו.

גאנקוק נאנח. ״כן..אבל לא התכוונתי..אני מצטער..״ אמר בעצב , הוא הרכין את ראשו .

״טוב..אז אולי רק אני יעשה את התוכנית..כלומר, אני אוהבת אותך גאנקוק אבל אני יודעת שאתה לא תהרוג את מר קים. אז רק אני יעשה את זה..״ היא אמרה .

״לא! הטיפש הזה הרג את אמא ואבא שלי ואת החבר הכי טוב שלי!! אני ממש לא הולך לוותר על זה!״ אמר גאנקוק בכעס מביט עלייה.
הוא חייב להרוג את אבא של טאהיונג! הוא חייב לנקום!

הוא הרג את ההורים שלו ואת החבר הכי טוב שלו! במחשבה שזה הבן שלהם, ׳הוא ניסה להרוג אותי! ואני נשבע שאני אנקום על כך!׳

העבר שלך גאנקוק ״ואימו״:

גאנקוק היה בן 16, עדיין לומד.
״הלו?״ שאל גאנקוק כשהתקשרו אליו. ״היי גאנקוק.״ אמר חברו הטוב ביותר , סהון.
״היי סהון.״ אמר גאנקוק בחיוך, הוא שכב עכשיו במיטה שלו והיא באמצע משחק עד שהוא התקשר אליו.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now