-76-

950 79 40
                                    

״אני עדיין יכולה לירות בך״ איימה אימו של גאנקוק ונעמדה מולו.

מר קים צחק והביט בהם בזילזול , הוא קם , הם לא יודעים שטאהיונג כרגע מוחזק במרתף והוא סובל מעינויים . הוא איכזב את אביו בעוד משימה ולכן הוא קיבל את העונש הזה.

״טאהיונג היה הורג אותי אם הייתי הורג את הורים שלו מבלי לחשוב פעמיים . אתה חתיכת חלשלוש.״ אמר מר קים והסתכל על גאנקוק .

״אתה רוצה שאני אהרוג אותך!?! רק תבקש.״ איימה אימו של גאנקוק מתקרבת אליו ומצמידה את האקדח למצחו.
״ניראה אותך מנסה.״ התגרה בה .

איימו של גאנקוק כבר איבדה את זה, כאשר היא באה ללחוץ על ההדק מר קים מיד הדף אותה , חטף את האקדח והפיל אותה לריצפה.
היא לא ראתה את זה מגיע בכלל.

גאנקיק הסתכל כל המתרחש בהפתעה , גם לו זה בא לא צפוי.
״תעביר את האקדח או שאני יורה בה!״ איים מר קים .

גאנקוק נבהל ומיד העביר את האקדח למר קים בריצפה והרים את ידיו כיאלו חף מפשע.

״אני אהרוג אותה עכשיו, והפעם אתה תזכה ליראות אותה מתה .״ גיחך מר קים .

״כמה מילית פירדה?״ שאל

״אני כולכך מצטער! סליחה !״ אמר גאנקןק ובכה, התכוון לאימו שהייתה על בירכייה .

״אני סולחת ילד, תמיד אסלח.״ היא אמרה בשקט .

״אם תצא מיזה בחיים..לך לטאהיונג..״ היא לחשה והורידה את ראשה , היא מרגישה אחראית על כך שהם לא ביחד .

״אם כבר מדברים על הבן שלי, הוא מוחזק במרתף ועובר עינייים דיי קשים. זה מה שמקבלים אם מאכזבים אותי.״

״אייפה טאהיונג!?״ שאל גאנקוק בכדיי לוודא ששמע היטב.

״במרתף. עובר עינויים. האמת יכול להיות שהוא כבר מת. אתה לא שומע?״ צחק מר קים.

״אם אני לא שומע?״ חזר גאנקק על דבריו עם חיוך דיי קריפי והחל להתקדם אל מר קים לאט לאט .

״תיזהר גון, אני יירה בך.״

״ניראה אותך מנסה.״ אמר גאנקוק ובאותה אמירה הוא בעט במר קים שעף אל הקיר במהירות .

גאנקוק רץ אליו החל לתת לו אגרופים בכל הגוף .

״תחזור על זה אייפה טאהיונג!!?״ הוא צעק תוך כדיי המכות שהוא נותן לו.

מר קים לא ענה לו , גאנקוק התרומם מעל מר קים והחל לבעוט בו .

״אייפה הוא?!״ צעק שוב

״ב-במ-במרתף..״ מר קים השתעל דם וכאב לו כל הצלעות .

גאנקוק רץ במהירות למרתף , ״טאהיונג!״ צעק בחוזקה .
הוא נבהל מאוד לא ליראות את טאהיונג יותר .
הוא התחיל לרדת במדרגות בכל הבית עד שהגיע למרתף.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now