״עכשיו אתה מאמין לי הוסק?! טאהיונג חיי! אני ידעתי שהוא חיי!!״ גאנקוק התחיל לבכות שוב, עצם העובדה שטאהיונג חיי כולכך ריגשה אותו שהוא בכה.
הוסק עדיין עמד שם מופתע , אחריי כמה שניות ארוכות הוסק ירה באקדח שהיה בידו לעבר התמונה של אביו ואביו של טאהיונג.
הוא ירה מבלי להסתכל לאייפה שהייתה התמונה, והוא פגע בדיוק בראש של מר קים.״אהה!״ נבהל גאנקוק .
״חתיכת בן זונה! אני לא מאמין שהוא עשה את זה!!״ אמר הוסק בכעס , באותו רגע הוסק היה מאוד כועס וגאנקוק חשש ממנו .
״מ-מה עושים..״ אמר גאנקוק מגמגם , קצת מפחד מהוסק כרגע.
״תן לי לשמוע שוב את ההקלטה.״ אמר הוסק בקול קר ומפחיד . גאנקוק מיד הוציא את הפלאפון שלו ונתן להוסק לשמוע את ההקלטה.
״גאנקוק זה טאהיונג! אני מוחזק על ידיי אבא שלי וגואנג-סו. תגיד להוסק . אני אתקשר אלייך שוב מחר. תענה לי!״
״אני פשוט לא מאמין לזה! למה מר קים עשה את זה? למה הוא חטף את טאהיונג? הוא רצה להרוג אותו? למה הוא עזר לגאנג-סו האפס הזה? למה היא אירגן את ההלוויה שלו? למה הוא שיחק אותה בוכה? בגלל זה הוא התעקש לא לתת לי ללכת להליחם נגד גאנג-סו..״
הוסק נאנח בכעס. עכשיו הוא הבין למה כל החודשיים האלה שהוא מתחנן ללכת להלחם נגד גואנג-סו ומר קים אף פעם לא נתן לו.
"אני נשבע שאני אנקום בו! אני נשבע שאני ירה לו בראש המזויין שלו!!!"
״אוקי, צריך לחשוב על תוכנית .״ אמר גאנקוק .
״כן. נגיד גם לחברים שלנו , אנחנו צריכים עזרה .״ ענה הוסק .״ניקרא לבאק-היון, סוקגין,נאמגון, יונגי וגימין. אנחנו צריכים את כולם. אני בטוח בזה שמר קים ילחם בנו עם גאנג-ס.״ הוסף.
גאנקוק הינהן .
״אתה תישן כאן?״ שאל הוסק את גאנקוק שהינהן במהירות ״אני אשן בחדר של טאהיונג.״ הוסיף.
״אוקיי, אני אחשוב על תוכנית .״
״כן, אני לא אשן בכזאת מהירות . הוסוק חייב לשחרר אותו כמה שיותר מהר..א-אני מתגעגע אליו ..יותר מידיי..״ אמר גאנקוק .
״גם אני מתגעגע אליו. אני מבטיח לך גאנקוק שתוך שבוע הוא בחוץ. תסמוך עליי.״ אמר הוסוק , גאנקוק הינהן.
הוסק פנה ללכת לחדר העבודה שיש להם בבית. ״תודה הוסוק.״ הוא שמע את גאנקוק אומר.
״על מה?״
״על זה שאתה חבר של טאהיונג, ושאתה באמת נלחם עליו.״ אמר גאנקוק בחיוך.
״ברור, הוא החבר הכי טוב שלי.״ הוסק חייך מיד אחריי החיוך של גאנקוק.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...