"רק תבקש בייבי.." לחש באוזנו והביט בו .
גאנקוק הביט בו כולכך מוסמק, הוא היה אדום יותר מעגבנייה וטאהיונג אהב את הנוף הזה .
"ט-טאהיונג..אתה יכול ל-לקום ממני..?" שאל גאנקוק לא מסתכל על פניו של טאהיונג יותר , אלא מביט בחלל החדר.
"תסתכל עלי שאתה מדבר" אמר טאהיונג מחכה שהוא יקשיב לו ויעשה זאת. אך גאנקוק לא הקשיב והמשיך להסתכל על הכול חוץ ממנו.
"קוקי.." לחש טאהיונג.
"בייבי, תסתכל עליי" אמר טאהיונג, ושהוא ראה שהוא עדין לא מתכוון לעשות את זה הוא פשוט הצמיד את איברו אל איברו של גאנקוק.
גאנקוק פער את עיניו והסתכל עליו חסר מילים. טאהיונג חייך והתחיל לגרום לכיחוך בין האיברים שלהם.
"ט-אהיונג! תפסיק.." גאנקוק ביקש עוצם את עיניו מהעונג שהוא התחיל להרגיש.
"אז אתה תמיד תסתכל עלי שאתה מדבר איתי?" שאל טאהיונג בחיוך רחב.
"פאק! כן.." ענה גאנקוק, הוא הסתכל על טאהיונג שהמשיך במה שעשה, הוא כולכך רצה לנשק אותו!
"יופי קטן שלי" אמר טאהיונג שגאנקוק הסתכל עליו, הוא מחץ את איברו של גאנקוק בפעם האחרונה והתרומם ממנו קצת.
"אתה רעב?" שאל טאהיונג את גאנקוק.
"כ-כן.." לחש גאנקוק.
"יופי, תתארגן ותבוא לאכול" אמר טאהיונג נישק אותו בלחי וקם ממנו ויצא מהחדר.
גאנקוק הוציא אוויר שהחזיק.
'אני לא מאמין שטאהיונג עשה לי את זה! ואם כבר הוא עשה את זה אז למה הוא לא המשיך עד הסוף?! אוף!! אני שונא אותו!'
גאנקוק יצא לאכול אחריי כמה דקות שהיה בחדר.
"תשב.." אמר טאהיונג מסתכל עליו בחיוך .
גאנקוק הינהן וישב, טאהיונג ישב מולו.
גאנקוק חיכה שטאהיונג יתחיל לאכול , כי בבית של גאנקוק היו צריכים שהגדול ביותר בבית יתחיל לאכול ואחריו כולם. במקרה של גאנקוק הוא היה צריך לחכות שאימו תואכל קודם ואז הוא.
"למה אתה לא אוכל?" שאל טאהיונג.
"אני מחכה שאתה תואכל קודם.." ענה גאנקוק בלחש .
טאהיונג חייך ואכל את האורז שהיה על השולחן, וראה שגאנקוק אכל מיד אחריו .
"קוקי..?" שאל טאהיונג אחריי כמה דקות.
אהמ?" שאל גאנקוק ממשיך לאכול.
"אתה חירמנת אותי קודם" אמר טאהיונג , מסתכל עליו.
גאנקוק ניחנק מהאוכל והשתעל, הוא לקח במהירות מים ושתה אותם. אחרי שהוא הירגע הוא הסתכל על טאהיונג שחייך אליו.
"מה אני עשיתי?" שאל גאנקוק .
"הגניחות שלך..פאק! אני רוצה לשמוע אותם שוב.." אמר טאהיונג ונשך את שפתו התחתונה.
גאנקוק התחיל לצחוק . טאהיונג הביט בגאנקוק וחייך טיפה שעלה לו רעיון לראש.
בזמן שגאנקוק המשיך לצחוק, הוא שלח את רגליו מתחת לשולחן ומחץ את איברו. גאנקוק הפסיק לצחוק בין רגע , הוא פער את עיניו והסתכל על טאהיונג.
טאהיונג הביט בו בחיוך ערמומי, "תגנח" קולו של טאהיונג דרש מגאנקוק.
"ד-ד-דייי..תפ-פסיק.." לחש גאנקוק שטאהיונג התחיל לעסות את איברו עם רגלו.
"קדימה בייבי, תגנח בשבילי.." הוא אמר שוב.
גאנקוק עצם את עיניו בחוזקה, הקול של טאהיונג חירמן אותו עוד יותר .
"פאק!! טאהיונג!!" גאנקוק גנח בסוף .
טאהיונג קם ממקומו והתקדם אל גאנקוק, הוא אחז בידו של גאנקוק והרים אותו מהכיסא .
גאנקוק הביט בו בשקט בזמן שהוא עשה את כל הדברים האלה, טאהיונג הקריב את גופו של גאנקוק אליו שכבר בפעם השנייה הוא נהייה אדום.
טאהיונג התקרב אם פניו אל גאנקוק יותר , עד ששפתיו רפרפו על שפתיו של גאנקוק.
גאנקוק כולכך רצה לנשק אותו, זה לא היה סוד ששנייהם רצו אחד את השני .
"פאק! תנשק אותי כבר!!" לחש גאנקוק לשפתיו של טאהיונג.
טאהיונג מיהר לנשק אותו, הוא החדיר את לשונו אל פיו של גאנקוק וחקר את כל חלל פיו.
גאנקוק העמיק את נשיקה עוד יותר, הוא התקרב אל טאהיונג כמה שיותר.
הוא שלח את ידו אל מאחורי ראשו ונאחז בו יותר.טאהיונג הקפיץ את גאנקוק עליו, ככה שכל רגל בצד אחר. הוא החזיק את ישבנו לתמיכה כדי שלא יפול.
גאנקוק ניתק את הנשיקה בשביל לנשום, הוא הביט בטאהיונג , טאהיונג הביט בו גם כן ונישק אותו נשיקה יבשה.
"אני אוהב אותך" אמר גאנקוק מסתכל בעיניו של טאהיונג.
טאהיונג חייך ונישק אותו שוב נשיקה יבשה.
'בייבי קטן שלי..'
אייך?
VKOOK❤
---------------------------------------------------------
❤-JUNGKOOK-❤
מתוק כולכך 😍😭
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...