״טאהיונג! מצאתי אותו!״ צעק מיניו.
מיניו הוא בעצם האדם הכי גאון במחשבים בכל העולם, והוא נמצא במאפייה של טאהיונג והוסק. הם ביקשו ממנו לאתר את ג׳ואנג-סו.
״תגיד להוסק.״ אמר בקצרה
כבר עבר חודש מאז טאהיונג היה אצל גאנקוק , הוא הפך להיות אדם דיי אדיש וקר. הוא הרגיש שאיכזב את הבן אדם שאהב מכל .
טאהיונג היה מרוחק מהוסק במשך החודש הזה , אפשר להגיד שהמצב הכניס אותו לדיכאון וכל מה שרצה לעשות זה למצוא את הבן זונה שהיה עם גאנקוק ולגרום לו למות.
״אוקיי.״ אמר מיניו ויצא מהחדר מחשבים שנמצא במאפייה .
טאהיונג הביט במקום שנמצא ג׳ואנג-סו , וכבר תיכנן בראשו אייך הוא הולך לגרום לנשום בפעם האחרונה בחיים שלו .הוא הוציא את הפלאפון שלו והתקשר לאביו.
״אבא מצאתי את ג׳ואנג-סו.״ אמר טאהיונג ברגע שאביו ענה לו .
״באמת? מעולה טאהיונג. תפגוש אותי במשרד .״
״אוקי.״ ניתק טאהיונג את הפלאפון שלו ..
.טאהיונג הגיע למשרד של אביו וחיכה לו בישיבה.
אביו נכנס עם פנים אדישות כרגיל . ״ טאהיונג, אני שמח שמצאת אותו. עכשיו מה התוכנית שלך? איך אתה מתכוון לתפוס אותו?״טאהיונג היה אמור לשמוח מזה שאביו הרגע היה שמח ממה שעשה, אבל הוא לא הרגיש כלום . הוא שם על עצמו את המסכה הכי קרה שלו וענה ״אל תדאג אבא , אני אתפוס אותו.״
״כן, אבל איך?״ שאל אביו . ״ואייפה הבחור החדש שאמרת שתביא איתך?״ הוסיף כדרך אגב . אין לו מושג שזה גאנקוק.
״מת.״ ענה טאהיונג ולקח נשימה עמוקה ושיחרר . ״ואל תדאג, אני אתפוס אותו.״ אמר טאהיונג בביטחון , הוא קם מהכיסא ויצא מהשרד של אביו.
לאחר יומיים
טאהיונג התארגן עם כמות של לוחמים מהמאפייה שלו, בשביל למצוא את ג׳ואנג-סו . עוד הערב הם צריכים לצאת .
טאהיונג ידע שחצי מהלוחמים האלה לא יחזרו לבית שלהם , כי מאפיית סין היא חזקה מאוד , אולי פחות מהם אבל הם באמת לא רואים בעייניים.הוסק רצה לבוא עם טאהיונג למשימה הזאת אך אביו של טאהיונג נתן לו משימה אחרת והוא חייב לטפל בה. הוא מאוד רצה לללכת איתו , הייתה לו תחושה של..איך להגיד את זה..תחושה שטאהיונג עלול לא לחזור מהקרב הזה..
וברור שהוא לא אמר לטאהיונג על כך, אבל הוא סיפר לו שהוא תומך בו מאוד והוא מחכה לו כאן שיחזור .הוסק וגימין לא יחזרו לדבר , הוסק דיי קיבל את המצב אחריי ניסיונות כושלים. הוא באמת רצה את גימין אבל גימין הראה שהוא כבר לא מעוניין בו והוא יותר עם מין יונגי הוא שיחרר ממנו.
טוב, לא שיחרר פשוט לא תיקשר עם גימין אבל הוא עקב אחריו ושולח אנשים שיעקבו אחריו .״אתה מוכן?״ שאל הוסק נכנס לחדר של טאהיונג, טאהיונג בדיוק סיים ללבוש את החולצה שמתחתייה ייש אפוד מגן מיריות . הוא חייב להיזהר.
״כן.״ ענה טאהיונג מבלי הבעת רגש כושלהו בפניו, לא פחד , לא עצב, לא שימחה, לא רעד קטן כלשהו..כנראה היה נחוש להרוג את ג׳ואנג-סו הזה.
״טאהיונג..תיזהר שם אוקיי..״ אמר הוסק ותופח על שיכמו של טאהיונג בחיוך דואג. ״אל תדאג היונג, אני מבטיח לחזור.״ חייך טאהיונג.
״יופי! אני אוהב אותך.״ אמר הוסק וחיבק אותו .״הוסק, הכל בסדר? תמיד הייתי הולך למשימות אף לא אמרת לי את זה..״ טאהיונג ענה בחשש מחבק את הוסק בחזרה.
״נכון אבל היינו תמיד ביחד..רק תיזהר״ אמר הוסק וניתק את החיבוק עם חיוך . ״אני מבטיח. ואני גם אוהב אותך היונג.״ ענה טאהיונג מחייך גם כן .״והיונג, אני מצטער שהייתי קר אלייך תקופה..זה בגלל גאנקוק..״ אמר טאהיונג . ״הכל בסדר טאהיונג. סלחתי ממזמן.״ ענה הוסק בחיוך .
״ייאאלה אתה צריך לצאת, כל החיילים כבר מחוץ לבית. כמה אנשים אתה מתכוון לקחת איתך? ייש כאן הרבה מכוניות.״ שאל הוסק.
״האמת , רק שמונה מאות. למרות שאני חושב שזה לא מספיק בגלל שמאפיית סין היא דיי גדולה וחזקה אז אני חשבתי שצריך יותר , אבל אבא שלי אמר שלא צריך .״ אמר טאהיונג והרים כתפיים .״אבל זה לא כולכך הרבה מכוניות שיספיק לשמונה מאוד אנשים.״ אמר הוסק לא מבין. ״כן, זה רק רבע מהם . אנחנו מפוזרים בכמה כיוונים בשביל ללכוד את ג׳ואנג סו בבית שלו. וחוץ מזה, זה יראה חשוד פתאום ששיירה ענקית של מכוניות תהייה ביחד. אתה לא חושב?״
״צודק.״
טאהיונג יצא מהבית , נכנס לאוטו השחור והקלאסי שלו והתחיל לנהוג שכל המכוניות האחרות מאחוריו. טאהיונג שאף אוויר והוציא אותה , השיחה עם הוסק טיפה עירערה אותו..זה הרגיש שהוסק נפרד ממנו.
אבל הוא הבטיח , הוא יחזור הביתה!
היי!!!
מלא זמן...😭 אני אוהבת אותם ♥️
תציעו ותגיבו👏🏽Sexy!!!🥵🥵🥵🥵🥵🤤🤤
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...