-79-

1K 72 67
                                    

״א-אני מניח..שאתה מחזיר לי..״ הוסיף והסתכל עליו.

טאהיונג חייך ושאל ״כדאי לי?״
ג׳ואנג סו לא ענה . הוא יודע שטאהיונג הולך להתעלל בו כולכך הרבה .

״הממ..״ אמר טאהיונג ועשה את עצמו חושב לרגע, ״אייפה נתחיל?״ הוא הוסיף לאחר כמה שניות . ג׳ואנג-סו עצם את עיניו ואיגרף את ידיו . הוא הולך לסבול והוא ידע את זה.

בלי שם התראה מוקדמת טאהיונג הנחית בפרצופו בוקס שגרם לראש של ג׳ואנג-סו לעוף לצד ולפיו לדמם. ג׳ואנג סו צעק בכאב .

טאהיונג חייך ששמע את צעקתו של ג׳ואנג-סו ונתן לו עוד בוקס מהלחי השניה. ולאחר מכן הוא בעט בבטן של ג׳ואנג-סו וגרם לכיסא ליפול לאחור . ״אהה! ת-תפסיק!!״

״לא שמעתי, מה אמרת?״ שאל טאהיונג והתקרב אליו .
ג׳ואנג-סו נאנח מכאב והשתעל דם ״ת-תפסיק..״ אמר שוב ג׳ואנג-סו כימעט בהיתחננות.

״אבל רק התחלנו. תחזיק מעמד בסדר? תיזכור שאני הייתי איתך במשך חודשיים.״ אמר טאהיונג וכעס עלה בו שניזכר בחודשיים וקצת האיומים האלו.

ג׳ואנג-סו המשיך להשתעל דם .
טאהיונג הרים את הכיסא וייצב אותו . הוא לקח סכין שכבר הייתה במרתף והראה לג׳ואנג-סו. ״אתה יודע מה זה מזכיר לי?״ הוא שאל .

ג׳ואנג סו הרים טיפה את ראשו וראה את הסכין.
״זה מזכיר לי שאתה תקעת לי סכין ברגל. תיראה עדיין יש לי תחבושת עליו.״ אמר טאהיונג והראה לו את הרגל .

״אבל , בגלל שאני נחמד אני לא יעשה לך את אותו דבר. ממש לא.
אני אעשה לך יותר גרוע.״ ואז חייך . הוא התכופף לעברו והניח את הסכין על הלחי של ג׳ואנג-סו.

ג׳ואנג-סו פער את עיניו.
״אולי אני אקח חתיחה מהלחי שלך הממ, למזכרת.״

״ל-לא! בבקשה!״ אמר ג׳ואנג-סו.
טאהיונג חייך והצמיד את הסכין ללחיו והתחיל לחתוך אותו. דם התחיל לרדת וזה נטף גם לידיו של טאהיונג.

הדם היה חם. טאהיונג אהב את זה.

״אההה!!!״ צעק ג׳ואנג-סו. טאהיונג משך את הסכין ממנו מה שגרם לאקסטרה כאב. ״אתה יכול להחזיק את זה רגע?״ שאל טאהיונג והגיש לו את הסכין.

לג׳ואנג-סו התחיל לרדת דמעות וזה שרף לו . הוא לא ענה לטאהיונג רק המשיך לצעוק מכאב. טאהיונג גילגל את עיניו .

״תודה.״ אמר ואז תקע בחוזקה את הסכין ברגלו של ג׳ואנג-סו.
טאהיונג התרומם ממקומו וניגב את היד שלו בחולצה שלבש.

״אני עצבני יותר מידי..״ אמר טאהיונג .
לעשות את הדברים האלו לג׳ואנג-סו לא סיפקו אותו. הוא רוצה לרסק אותו ..

״בוא נילחם! אני אתן לך את ההזדמנות לברוח מכאן במידה ותצליח להביס אותי.״ אמר טאהיונג בחיוך .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now