-65-

950 72 13
                                    

״לא! לא יכול להיות שהוא מת!״ אמר גאנקוק וניגב את דמעותיו .
הוא התחיל להתלבש בזריזות כדיי ללכת להוסק . רק הוסק יאשר לו את זה.

הוא התארגן , ניגב את הדמעות שלו שכל פעם ירדו. ידיו רעדו מהפחד שאולי המוות הזה של טאהיונג זה אמיתי.

אולי הוא באמת מת?
אולי זה נכון שגואנג סו יותר חזק מטאהיונג?
יכול להיות שהוא הרג את טאהיונג?

״לא!״ צעק גאנקוק . הוא הביט בעצמו במראה . ״אין מצב שטאהיונג מת!״ הוא אמר לדמות שהייתה במראה .

הדמעות עלו לעיניו שוב, הוא נאנח וניגב את הדמעות .
הוא ירד מהחדר שלו ופתח את הדלת בכדיי לצאת , ובדיוק ראה את גימין עם ידו למעלה והיה ניראה שהוא בא לדפוק.

״גימין?״ שאל גאנקוק שראה אותו.

״גאנקוק? לאן אתה הולך?״ שאל גימין.
״להוסק, אני חייב לדעת את זה ממנו גימין .״ אמר גאנקוק והשפיל את ראשו שהרגיש ששוב הדמעות עולות לו.

״גאנקוק אני מצטער..״ לחש גימין וחיבק את גאנקוק .
גאנקוק חיבק את גימין במהירות , הוא היה זקוק לחיבוק כרגע.

״ת-תודה..״ גימגם גאנקוק מה שהעיד שהוא בכה שוב .
״אל תבכה..״ לחש גימין והידק את החיבוק בו.

החיבוק גרם לגאנקוק לפרוק מחדש את כל הכאב שהוא הרגיש , הוא הרגיש כיאלו העולם מטמוטט מעליו. האדם שהוא אהב מכול מת .
היה קשה לו לנשום בכל רגע שחשב על כך שאולי ייש סיכוי שהוא באמת מת.

״ג-גימין..ק-ק-קשה לי..״ התוודה גאנקוק .

״אני יודע..״ לחש שוב גימין מנסה להרגיע אותו, מה שגרם לגאנקוק להמשיך לבכות . גימין נתן לו את ההרגשה שהכל בסדר והוא יכול לבכות והוא יתן לו את הכתף שלו לכמה זמן שירצה .
.
.
.

דפיקות נשמעו בדלת , ויונגי ניגש לפתוח את הדלת.
הוא חייך שראה את גימין אך חיוכו ירד שראה את גאנקוק .

״מה אתה עושה פו?״ שאל יונגי מביט בגאנקוק בזילזול.
גאנקוק גיחח במריריות ונכנס לבית מבלי לפנות אל יונגי.

״יונגי, אתה יודע מה גאנקוק היה בשביל טאהיונג. אז אל תדבר אליו ככה, חוץ מזה הוא גם חבר שלי בדיוק כמו שאתה , אפילו יותר אז אני מזהיר אותך לא לדבר אליו ככה.״ אמר גימין בכעס.

גימין באמת היה חבר טוב, הוא לא ירשה לאף אחד לפגוע, לגעת, להשפיל, לזלזל בגאנקוק. אם מישהו יתעסק איתו הוא באמת יוכל להרוג בשבילו.

״טוב..״ אמר יונגי לא מרוצה ממה שגימין אמר לו כרגע.

גימין נכנס לתוך הבית ולא ראה את גאנקוק בסלון. הוא הביט בנאמגון בשאלה , ״ אייפה גאנקוק?״

״הוא ניכנס להוסק.״ ענה נאמגון והמשיך להביט בו.

״מה?״ שאל גימין. החברים של הוסק וטאהיונג הם לא בדיוק החברים של גימין. גימין היה יותר עם יונגי מאשר איתם ככה יצא שהם לא כולכך מכירים.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now