הוסק נכנס לחדר של גאנקוק והגיש לו את האוכל שהוא הביא לו.
"ייש אצל גימין עוד והוא בא עוד מעט" אמר הוסק בחיוך מתיישב ליד גאנקוק ."תודה רבה היונג.." אמר גאנקוק.
לא היה לו תיאבון, הוא לא רצה לאכול, מה שקרה לפניי כמה שעות היה מאוד מפחיד בשבילו, הוא רק חשב על זה..הוא לא האמין שדווקא ג'ואנג סו עשה לו את זה.
והעיקר הוא טוען שהוא אוהב את גאנקוק."גאנקוקי..תואכל" אמר הוסק בחיוך, הוא וטאהיונג שמו לב שהוא לא נגע באוכל אלא בהה בנקודה רנדומלית בחדר.
"כן..תודה היונג" אמר גאנקוק חייך ולקח הכף ואכל את האורז.
"גאנקוק..אתה בסדר?" שאל גימין שהוא נכנס לחדר אם עוד מגש אוכל.
"כן, היונג תפסיק לדאוג.." אמר גאנקוק מביט בגימין ברוך.
"גאנקוקי אני באמת מרגיש שזה אשמתי..אני כולכך מצטער.." אמר גימין יושב ליד הוסק ומביט בגאנקוק.
"למה אשמתך? לא ידעת שהוא פאקינג הולך לירות בי! שבן אדם שהיה איתי כולכך הרבה זמן וטען שהוא אוהב אותי פאקינג יורה בי!!" צעק גאנקוק בכעס.
אבל מיד נאנח מכאב , הוא צעק וזה כאב לו בכתף מאוד .
באמת שזה עיצבן אותו, הוא באמת לא האמין עליו ..אבל כרגע הוא התחיל לפתח אליו שינאה! הוא לא הבין אז מה היה כל החודשים האלה שהם היו ביחד? זה היה משחק בשביל להרוג אותו?
"קוקי תירגע.." קם טאהיונג מבהירות ובדק שהכול בסדר איתו .
"קוקי..הוא לא רצה לירות בך.." אמר טאהיונג מסתכל בעיניו של גאנקוק.
"הוא רצה לירות בך.." לחש גאנקוק כיאלו הוא חושב על משהו שקשור.
"קוקי.." אמר טאהיונג מביט בו בבילבול .
"אולי הוא יודע שאתה..אתה יודע.." אמר גאנקוק מסתכל עליו מודאג .
"לא, לא ניראה לי.." אמר טאהיונג מסתכל על הוסק שהסתכל עליו גם כן .
"גאנקוק, להתקשר לאמא שלך? כי האחות שם שאלה מה המספר.." אמר גימין מפיר את השקט הקטן שהיה.
"לא! אני לא רוצה שהיא תיראה אותי ככה ותיבהל.." אמר גאנקוק לא רוצה להלחיץ את אמו.
"אבל שתחזור הביתה מה תגיד לה?" שאל גימין בדאגה רבה.
"אני לא יודע.."
"ייש לי רעיון תתקשר אלייה ותגיד לה שאתה אצלי כמה ימים..עד שתבריא לפחות" אמר גימין .
"אייפה זה אצלך?" שאל טאהיונג והוסק הסתובב אליו מחכה לתשובה .
"הייתה לי דירה לפני שעברתי אלייכם, גאנקוק יהיה שם וגם אני אהיה איתו..כדי שלא יהיה לבד.." אמר גימין והסתכל על הוסק כשענה לשאלתו של טאהיונג.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...