״אייך הוא חיי!?״ שאל יונגי אחריי שיצא מההלם שלו.
באקהיון עדיין היה בשקט.״הוא לא באמת מת , האבא הפסיכופט הזה שלו עשה לו תרגיל והכל היה התוכנית שלו ושל ג׳ואנג-סו, אתה לא קולט?״ אמר גאנקוק בגילגול עיניים .
״תיזהר ממני!״
״אוקי, עכשיו אנחנו צריכים לעזור לטאהיונג, חייבים לשחרר אותו .
אז בזמן האוכל חשבתי על תוכנית וצריך להתחלק לשלוש זוגות.״ אמר גאנקוק מתעלם מהאזהרה של יונגי ופונה אל כולם.״להתחלק ומה לעשות?״ שאל נאמג׳ון .
״ואז כל זוג יעשה משימה אחת . אנחנו צריכים לאתר את המיקום של טאהיונג, לעקוב אחרי אבא של טאהיונג, ולהשיג כמה שיותר מידע על גואנג-סו וגם כמה נשקים בשביל הקרב שנצא נגדם .״ הסביר גאנקוק .
״בסדר, אני וגאנקוק חשבנו אם נוכל להסתמך עלייכם בנוגע לגיבוי, כי זה ברור שנלך לשם הם יהיו עם הרבה אנשים.״ אמר הוסוק מביט בשאר החבורה שישבה מולו.
״בטח , אתה יכול לסמוך על האנשים שלי.״ אמר סוקג׳ין במהירות.
הוסוק הינהן אליו.״גם עליי תסמוך.״ נאמג׳ון אמר אחריי גין.
״גם עליי.״ אמרו באק-היון ויונגי ביחד .
הוסק הינהן אל כולם והודה להם על כך.
״אז גאנקוק ונאמג׳ון , אתם תאתרו את המיקום של ג׳ואנג-סו . ייש לגאנקוק את המספר שלו , ונאמג׳ון אתה טוב בכל מה שקשור למחשבים . אז אתה בטוח תמצא אותו מהר.״ אמר הוסוק.״אוקי.״ ענו גאנקוק ונאמג׳ון .
״יונגי ובאקהיון, אתם תשיגו את המידע על ג׳ואנג-סו. הכול כולל הכול. אנחנו חייבים להיות מוכנים לכל דבר שיצוץ. אני רוצה שתיסתננו למאפייה שלו ותגלו הכל , תעשו את זה בצורה לא ברורה מידיי שמר קים לא יעלה עלייכם מאחר והוא מכיר אותכם.״ אמר הוסוק והביט בשניים.
יונגי ובאקהיון חיוכו לעברו .
״אתה שוכח שאתה מדבר עם המאסטרים על השגת מידע והיסתננות?״ שאל באקהיון בגאווה ושחצנות. ״ניראה לי שהוא שכח.״ אמר יונגי והניד את הראש שלו שלילה , כיאלו ולא מאמין שהוא שכח דבר כזה.״מצחיק מאוד.״ אמר הוסוק וגילגל עייניים .
״אוקי, אז אני גימין וג׳ין נעקוב אחריי מר קים . ובנוסף אנחנו צריכים להתאמן כל השבוע הזה לקראת הקרב הזה. אנחנו צריכים להגיע מוכנים לזה.״ אמר הוסוק וכולם הינהנו לעברו.
״טוב, אז אני מניח שסיימנו להיום..״ אמר נאמג׳ון וקם משולחן.
״עכשיו אם תיסלחו לי , ייש לי ארוחת עסקים. גאנקוק מחר נאתר את המקום שלו , בסדר?״ אמר נאמגון מוודא עם גאנקוק .גאנקוק הינהן אליו ונאמג׳ון התקדם לעבר דלת היציאה .
״חכה לי! שכחת שזה הארוחה גם שלי?״ שאח סוקג׳ין והלך אליו.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...