-57-

1.3K 117 19
                                    


גאנקוק חייך חיוך קטן אבל חיוך עצבני .
״תאמין לי אני לא ארד לרמה כולכך נמוכה.״
אמר גאנקוק והתרחק מבאקהיון .

גאנקוק התקדם במהירות לגימין שישב ודיבר עם סוקגין.
״גימין אתה יכול לקחת אותי הביתה?״ שאל גאנקוק מתאפק לא לבכות .

״למה אתה רוצה ללכת? ואייפה טאהיונג שיקח אותך?״ שאל גימין מביט לצדדים לחפש את טאהיונג.

״אני לא רוצה ללכת איתו, בבקשה גימין..״ התחנן גאנקוק .

״קרה משהו?״ שאל גימין והתרומם מהכסא שישב בו.
״גימין אני רוצה ללכת מכאן בבקשה..״

״טוב, ביי גין ביי נאמגון.״ אמר גימין במהרה ומשך את גאנקוק משם .

הם הגיעו לרכב של גימין וגאנקוק נכנס לשם במהרה .
שהוא היה כבר ישוב הדמעות השתחררו , הוא התאפק לא לבכות בחוף .

״מה קרה?״ שאל גימין . לא מבין מה קורה.

״ט-טאהיונג..ה-הוא ה-התנשק עם הי-יונ-נגי הזה!״ אמר גאנקוק בוכה הפעם בקול.  הוא שם את ידיו על פניו והמשיך לבכות.

״מה?״ שאל גימין . ״אני עכשיו הולך אליו.״ אמר גימין מתכוון לצאת מהאוטו.

״ל-לא! תסי-יע אותי ה-בי-ביתה״ אמר גאנקוק עוצר את גימין מלצאת מהאוטו. ״גאנקוק, אני רוצה ללכת לדבר איתו על זה! הוא ממש חוצפן!״ אמר גימין בכעס .

״ב-בבקשה..״ לחש גאנקוק בהתחננות.

גימין נאנח והתניע את האוטו.
״אני עדיין אדבר איתו.״ אמר גימין בהבטחה .

גאנקוק הניח את ראשו על החלון והביט לבחוץ.

עכשיו הוא מבין כמה הוא אהב את טאהיונג, הוא אהב את טאהיונג כולכך עד שהלב שלו פעם רק מלחשוב עליו.
גאנקוק הרגיש שהוא הולך ומאבד את טאהיונג, והכל בגלל האהבה הזאת שלו.

׳זה שהוא איתך לא אומר בהכרח שהוא לא אוהב את האהבה הראשונה שלו׳ - המשפט הזה מהדהד בראשו של גאנקוק.
בסך הכל באקהיון צודק, הם לא ניפרדו בגלל בגידה או בגלל שהפסיקו לאהוב אחד את השני , הם ניפרדו בגלל שיוגי עזב אותו מבלי להגיד כלום.

למה הוא התנשק איתו!! למה !?
כניראה הוא עדיין אוהב אותו...

שגאנקוק חשב על הנשיקה הדמעות התגברו.
הוא התחיל לחשוב על אייך הם הכירו אחד את השני..
אייך טאהיונג היה מנשק אותו כל הזמן, ובאמת שגאנקוק שמח שהוא עשה את זה . אבל עכשיו זה רק הכביד לו על הלב ..

אם הוא טען כל הזמן שהוא אוהב את גאנקוק למה הוא התנשק עם היונגי הזה?! ואייך זה שאף פעם הוא לא שמע על היונגי הזה?! .

״הגענו.״ שמע גאנקוק את קולו של גימין .

״תודה״ לחש גאנקוק וירד מין האוטו ונכנס לביית שלו.

״גאנקוקי הגעת?״ שאלה אימו של גאנקוק.
״כן..״ לחש גאנקוק.

״מצאתי עוד מידע לגביי אבא של טהיונג.״ היא אמרה בשימחה .

היא ניגשה אל המדף ספרים, היא משכה ספר אקראי וזה פתח פתח סודי שהיה בקיר. היא נכנסה לתוכו וגאנקוק אחרייה.

גאנקוק נאנח והתיישב בכיסא שליד אימו.

״מה מצאת?״ שאל גאנקוק חסר כוחות, לב כואב וראש עסוק בלא אחר מאשר טאהיונג.

״אני מצאתי את המקום שהוא מסתובב בו הכי הרבה, שזה בעצם מועדון ששם הוא עושה עסקים . עקבתי אחריו כבר כמה ימים והוא נפגש עם אדם קבוע .״ אמרה בשמחה ומציגה בפניו את התמונות של אביו של טאהיונג במועדון בכמה ימים .

״אהמ..״ גאנקוק ענה מסתכל בתמונות בחוסר רצון.

״אתה בסדר?״ שאלה בדאגה. ״זה ניראה שבכית..״ היא ציינה עובדה.

״אני מצטער..״ לחש גאנקוק שהיא התיישבה מולו.

״על מה?״ היא שאלה בגיחוך , לא מבינה על מה הוא מדבר .

״אני התאהבתי בבן אדם שאנחנו אמורים לנקום באבא שלו..״ לחש גאנקוק מביט בה במבט מצטער . כיאלו עשה את חטא הכי גדול.

״מה? התאהבת בטאהיונג?״ היא שאלה בהלם . ״זה לא אמור להיות ככה גאנקוק..״ .

״אני יודע!״ אמר גאנקוק והדמעות החלו לזלוג שוב .
״אני כולכך מצטער, הרסתי את כל התוכנית שלנו..״

״אייך התאהבת בו בכלל?״ היא שאלה אבל היא לא נשמעה כועסת .

״אני נפלתי בפח של התוכנית שלנו.. במקום לגרום לו להתאהב בי אני זה שהתאהב בו..״ אמר גאנקוק מנגב את דמעותיו.

״אתה בוכה בגלל שהתוכנית נהרסה? אתה לא אמור לבכות בגלל זה.״ היא אמרה מלטפת את ראשו בניחום.

״אני בוכה בגלל שהוא פאקינג התנשק עם מישהו אחר! מול העיניים שלי..ובמקרה זה האהבה הראשונה שלו..״ אמר גאנקוק .

״התאהבת חזק, אהה?״ שאלה בשקט.

״את לא כועסת?״ הוא שאל מביט בה עם עיניים דומעות .

״אני אולי מתבאסת אבל גאנקוקי, אף אחד לא מחליט במי להתאהב..״ היא אמרה בחיוך .

הוא חיבק אותה במהירות ״תודה״ הוא לחש .

מקווה שנהנתם🖤

טאהיונג❤️

טאהיונג❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now