״אני בטוח שלא , אוליי תיתן לי גם קצת ממנו כמן שעשינו פעם?״ שאל באקהיון ״הוא ניראה חמוד , כמו אלה שהיינו מתחלקים בהם.״״מה?״ שאל גאנקוק מסתכל על באקהיון .
״כלום! אל תקשיב לו גאנקוק, הוא מדבר שטיות.״ אמר טאהיונג מסתכל על באקהיון באזהרה שלא יפלוט עוד משהו.
״גאנקוק בוא תשב איתנו.״ הציע נאמגון .
גאנקוק הלך והתיישב לידו, הוא התחיל לדבר עם נאמגון ודווקא היה נחמד אליו לעומת מישהו שחשב שהוא רק צעצוע של טאהיונג.
טאהיונג החל לחפש את הוסק במבטו , הוא הזמין את כולם והוא עדיין לא כאן?
״באק, אייפה הוסק?״ שאל טאהיונג.
״הוא בשירותים , הוא אמר שהוא מזמין את חבר קרוב שלו.״ ענה באקהיון .
״אוקיי.״ ענה טאהיונג וידע שזה בעצם גימין.
״גאנקוק רוצה שניכנס לים?״ שאל טאהיונג מפריע להם לדבר.
״כן!״ ענה גאנקוק קם במהירות מוריד את החולצה ומושך את טאהיונג איתו לכיוון המים.באקהיון הסתכל על גאנקוק בזמן שהוא הוריד את חולצתו ונשך את שפתיו, כמובן שטאהיונג לא פיספס את זה אבל הוא ידבר איתו על זה מאוחר יותר .
״ייש לו גוף טוב..״ לחש לעצמו באקהיון . אך נאמגון שמע והזהיר אותו ״אל תתקרב אליו, זה ניראה רציני בנייהם.״
״פף! ממש לא.״ גיחך באקהיון. ״אצל טאהיונג זה אף לא רציני מאז המקרה אם מין יונגי.״ הוסיף .
״אלף. אל תזכיר את השם הזה ליד טאהיונג!
בת. זה ניראה רציני ואני מזהיר אותך באקהיון אני נשבע שאני בעצמי אהרוג אותך אם תהרוס להם את זה. אתה יודע כמה זמן לקח לטאהיונג לשכוח מהטיפש ההוא״ אמר סוקגין מתערב בשיחה שלהם.״הוא צודק. אז אם אתה לא רוצה להכאיב לחבר שלך שוב אז תשתוק.״ אמר נאמגון נשען על הכיסא בנוח.
״אני מתערב איתכם שהוא לא רציני עם הילד הקטן הזה״ אמר באקהיון בטוח בעצמו.
נאמגון וסוקגין רק נאנחו וגיגלו עיניים.
אחריי כמה דקות גאנקוק וטאהינג חזרו מהמים בחיוך .
״זה היה כיף! אני רוצה שוב!״ אמר גאנקוק בחיוך .
״בסדר, רק תן לי לנוח קצת.״ ענה טאהיונג מנשק את גאנקוק בפה , שהיה מובך כי זה היה מול כולם.״הנה הוסק״ אמר גאנקוק שהוסק היה קרוב אלייהם.
״נו , גימין השתכנע והוא בא?״ שאל טאהיונג את הוסק.
״אייך ידעת?״ שאל הוסק .
טאהיונג רק הרים כתפיים כיאלו וזה היה מובן מעליו.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...