-81-

1.1K 81 67
                                    

״תודה שבאתם.״ אמר טאהיונג והתיישב בשולחן מול כולם. הוא והוסק זימנו את יונגי, באקהיון,גימין, גאנקוק, גין ונאמגון לפגישה דחופה.

״כידוע לכם, אבא של הוסק פרש והוריש לנו את המאפיה. ולאחר שג׳ואנג-סו לא נמצא בתמונה מאפיית סין נישארת ללא ראש מאפיה. אז אני והוסק חשבנו להעביר את זה לאחד מכם.״
אמר טאהיונג .

כולם הסתכלו על טאהיונג ללא מענה.
״לנו כבר יש מאפיה אחת, אז אני חושב שעדיף שתיתן לבאקהיון לנהל אותה.״ אמר סוגין בחיוך.

באקהיון חייך אליו והינהן. ״זה קטן עליי.״ אמר בשחצנות וקרץ לגאנקוק שישב מולו. גאנקוק גילגל עיינים בזמן שטאהיונג אירגף את ידיו.

טאהיונג נאנח והסתכל על באקהיון.
באקהיון הסתכל עליו גם כן אך לא הבין מה פשר המבט.
״מה?״ הוא שאל .

״באק, אני הזהרתי אותך כבר בעבר. קוק הוא שלי, אני לא רוצה לראות שום קריצות ושום פלרטוטים שמכוונים אליו או שאני נשבע שאני מוציא לך את הזין מהמקום וחונק אותך איתו.״ אמר טאהיונג במבט רציני.

גאנקןק הסמיק שהוא הגן עליו ככה מול כולם. עכשיו כולם מסתכלים עליו, אבל הוא המשיך להתסכל על טאהיונג .

״וואו, תרגע. זה סתם בצחוק..״ אמר באקהיון נרתע מטאהיונג שראה שהוא רציני. ״אני נשבע לך באק. זאת האזהרה האחרונה שלי.״ אמר טאהיונג וסגר את הנושא.

״אז המאפיה תעבור אלייך באקהיון.״ אמר הוסק ולחץ את ידיו בחיוך. באקהיון עדיין לא התאושש לגמרי מהאיום של טאהיונג אבל בכל זאת חייך .

״כ-כמו שאמרתי קטן עליי.״ אמר באקהיון .

.
.
.
אחרי שהם סיימו עם הפגישה הוסק,גימין,גאנקוק וטאהיונג הלכו לבקר את אבא של הוסק בבית חולים ולהודיע לו על מה שקורה.

״אם זה ההחלטה שלכם אז זה מה שיהיה.״ אמר מר ג׳ואנג בחיוך לילד שלו. הוסק חייך אליו גם כן.

״מתי אתה משתחרר אבא?״ שאל הוסק .

״מחר בערב. אבל אז משם אני טס ישר לחופשה אני לא חוזר לבית שהיה לי ביחד עם-..״ אמר מר ג׳ואנג והסתכל על טאהיונג.

טאהיונג השפיל את ראשו וגאנקוק חיבק אותו חיבוק צדדי.
טאהיונג הסתכל על גאנקוק וחייך אליו.

״לאן אתה טס? ולמה כולכך מהר?״ שאל הוסק בדאגה.
״מילאנו, אמא שלך ואני ניפגשנו שם, אני חושב שיהיה נחמד לחזור לשם.״ אמר אביו בחיוך.

״א-אולי אני אבוא איתך?״ שאל הוסק .

״אב-..״ אמר גימין במהירות ועצר את עצמו. הוסק הסתובב אליו ששמע אותו. גימין לא רצה שהוא יטוס ..

״אולי אני וגימין נצטרף אלייך?״ אמר הוסק בחיוך אל גימין . לא חשב לנטוש אותו כאן. ״א-אתה לא חייב אדוני! זה בסדר אני אשאר כאן!״ אמר גימין במהירות.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now