-72-

892 71 42
                                    

״קדימה!״ צעק טאהיונג לעבר השומר .

השומר התחיל לזוז לפתח הכלוב . ״אל תירה.״ הוא אמר בפחד .
״אתה תצמד לקיר !״ טאהיונג צעק על השומר שעמד עדיין בהלם. הוא ניבהל והלך לכיוון הקיר , רחוק משתייהם .

השומר האחר התחיל לפתוח את המנעול באיטיות .
״תיזדרז אם אתה לא רוצה שאני ארה לך בראש!״ טאהיונג צעק עליו.

האדרינלין שהיה לו עכשיו בגוף גרם לו להתחמם. הלב שלו התחיל לדפוק בחוזקה , הוא פחד שיתפסו אותו ושהוא לא יצליח לצאת מכאן .
הוא חייב לצאת מכאן .

השומר התחיל להזדרז ופתח לרווחה את הכלוב .
״עכשיו את הידיים שלי!״ טאהיונג אמר עדיין מכיוון עליו אקדח .
השומר רעד שהתקרב לטאהיונג , הוא פחד שירה בו.

״תעיף את האקדח אם אתה רוצה שאני אשחרר אותך!״ השומר צעק בפחד . ״תשחרר אותי אם אתה לא רוצה להתפוצץ עכשיו!״ צעק בחזרה טאהיונג.

השומר התקרב אליו במהירות והתחיל לשחרר את טאהיונג מהשלשלאות . שטאהיונג השתחרר הוא נתן מכה חזקה בעורף של השומר והפיל אותו.

השומר התעלף אבל לא מת.

טאהיונג יצא מהכלוב והתקדם אל עבר השומר השני שהיה עדיין ליד הקיר . הוא הלך לעברו במהירות ונתן לו גם כן מכה בעורף שגרמה לו להתעלף.

טאהיונג התחיל לעלות במדרגות בזמן שהוא מכוון את האקדחים ישר , במקרה ומישהו יצוץ פתאום .

הוא פתח את הדלת באיטיות והביט מסביב.
שראה שאין אף אחד הוא יצא בשקט מאוד , לא רצה להיתפס.

הוא שם לב שהוא נימצא בבית של מישהו ושהוא היה כל הזמן במרתף.
׳בטח של ג׳ואנג-סו׳ ניחש טאהיונג .
הוא התקדם וחיפש את היציאה .

״אתה הולך לאנשהו?״ טאהיונג שמע קול מאחוריו והסתובב במהירות מכוון את הקדחים לעבר הקול שלו.

הוא פער את עיניו שראה את אביו עומד מולו ומחייך.
״אייך הצלחת לצאת משם?״ שאל אביו בסקרנות . ״בעצם אני לא מתפלא, בכל זאת אני לימדתי אותך.״ הוא הוסיף בחיוך גאה .

״מה אתה רוצה?! למה נעלת אותי שם?!״ שאל טאהיונג והתקדם לעברו עם הקדחים . אביו הלך לעבר הדלת של המרתף , פתח אותה והסתכל פנימה .

״עילפת אותם?!״ הוא שאל מופתע אבל מידי התחיל לצחוק ואז סגר את דלת המרתף.
טאהיונג הביט בו בשינאה טהורה. הוא יכל לירות לו עכשיו בראש ולא יהיה לו איכפת אחרי זה, הוא לא ירגיש כלום.

״אוקיי, תעזוב את הקדחים האלה ותחזור לשם. ״ אמר אביו והפסיק לצחוק. ״למה ניראה לך!?״ שאל טאהיונג בכעס.

״תחזור לשם או שאני אגרום לך לחזור לשם בכוח.״ אמר אביו
והכניס את הידיים שלו לכיסים .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now