"סליחה על האיחור..." אמר גימין שהוא נכנס לכיתה שלו באוניברסיטה.
"שזה לא יקרה שוב!" צעק המורה, גימין קד קידה "סליחה.." אמר שוב והלך לשבת ליד גאנקוק.
"מה זה האיחור הזה?גימין.." שאל גאנקוק .
"סתם בגלל משהו.." ענה גימין בקול טיפה כועס .
אחרי שבועיים:
טאהיונג והוסק מחכים עכשיו לגימין בשביל לצאת למשימה, אם גימין לא יגיע בזמן אז הם ילכו בלעדיו.
"נוו!!! כמה פאקינג זמן הילד הזה צריך!?!" צעק טאהיונג בעצבים. המשימה הזאת היא מאוד חשובה לו.
ההורים שלהם כבר נסעו וזה הזמן להראות להם שהם יכולים לשלוט בהכול .
לטאהיונג היה מאוד חשוב לא לאכזב את אבא שלו , לעומת הוסק, אביו של הוסק היה יותר מלטף ואוהב מאביו של טאהיונג שהיה מקפיד ומצפה ממנו להרבה דברים."אתה יודע שהוא צריך ללמוד..הוא כבר אמר לנו את זה." אמר הוסק בניסיון להגן על גימין .
"אוקי..בוא נלך. אין לי זמן וכוח לחרא הזה." אמר טאהיונג, הוסק קם אחריו והם נסעו למשימה .
"אתה בטוח?" שאל הוסק שהם נכנסו לרכב.
"כן! אם הוא מצטרף מאוחר יותר אז הוא כבר יודע לאן להגיע!" אמר טאהיונג בקול כועס .
הוסק הינהן והתחיל בנסיעה.
המשימה שלהם הייתה להרוג 30 אנשים, בבת אחת . זו לא משימה קלה..בגלל זה צריך שגימין יהיה איתם.
טאהיונג והוסק הגיעו למקום .
ה- 30 האנשים האלה קבעו פגישה בשביל לדון על השלטון של שתיי המאפיות הכי גדולות, של טאהיונג ושל הוסק שהפכה כבר למאפייה אחת.
הם המתנגדים המכוונים לקחת את השלטון מידם, ולזה הם ממש לא יסכימו לזה .
"כול אחד מהם הולך למות היום!" אמר הוסק בחריקת שיניים.
"תהרוג את כולם אבל את מי שצריך באמת להתעלל בו זה המארגן של כל זה, גו-גונג"
אמר טאהיונג מכין את הקדח והסכין .הוסק החנה את הרכב, דחף את האקדח מאחוריי חולצתו ואת הסכין בנעליו וכיסה את זה במכנסיו, טאהיונג לקח את האקדח בידיו ויצא מהרכב שהוסק אחריו.
"זה מתחיל..." אמר הוסק בכעס רב שהוא מסתכל על הדלת . שבידיו עוד אקדח .
"בוא נכנס מהגג ככה נפתיע אותם" אמר טאהיונג , הוסק הינהן והלך אחריו.
התקרה של הבניין הייתה עשויה זכוכית, בעל הבית הזה היה גו-גונג וטאהיונג היה אצלו כולכך הרבה פעמים שהוא מכיר את ביתו כמו את כף ידו.
"מוכן?" שאל הוסק עומד על התקרה העשויה זכוכית.
"בשלוש.." אמר טאהיונג
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...