-77-

1K 76 43
                                    

כולם חזרו בשלום מהמשימה הזאת , חוץ מגימין שקיבל כדור לרגל שלו, ונאמגון שפרק את הכתף.
טאהיונג היה מעולף כל הטיסה והחזרה הביתה .

״תודה רבה לכם חבר׳ה .״ אמר הוסק לכל החבורה כשהם ישבו גם הלילה הזה בחדר ישיבות של הוסק וטאהיונג. הם חייכו אליו. כולם ישבו שם חוץ מסוקג׳ין שטיפל בטאהיונג למטה , כי הוא רופא.

״אני יכול ללכת אליו?״ שאל גאנקוק את הוסק .
טאהיונג כרגע בחדר שלו .

הוסק הינהן ונתן לו רשות ללכת אל טאהיונג .
גאנקוק הלך לחדר של טאהיונג וראה את סוקג׳ין מטפל בפצעים שלו.
הוא הוריד את הגקט שלו שהיה עם הדם של טאהיונג ואבא שלו.

הוא סוף סוף נקם את המוות של החבר הכי טוב שלו ושל ההורים שלו. הוא סוסףסף החזיר את האהוב שלו הביתה . ברגע הזה הוא היה יכול למות בשלווה.  אבל זה לא הרגיש ככה.

״אייך הוא?״ שאל את סוקג׳ין וישב מול המיטה בזמן שמטפלים בו.
סוקג׳ין לקח נשימה גדולה ואמר באנחה ״ניראה לי שהוא יהיה בסדר.״

״ניראה לך? אולי צריך לקחת אותו לבית חולים?״ שאל גאנקוק .
הוא פחד שהוא לא יתעורר יותר , הוא מעולף מהרגע שהוא יצא  מהבית של ג׳ואנג-סו.

בהתחלה כולם נבהלו אבל סוקג׳ין אמר שזה נורמלי . אחריי מלא זמן שהוא לא הלך על הרגלים שלו וסתם היה תלוי באוויר ככה .

״לא , אני לוקח אותו לקליניקה שלי מחר בבוקר. אם המצב שלו יחמיר כמובן.״ אמר סוקג׳ין והמשיך לטפל בו.
גאנקוק הינהן אליו והביט בטאהיונג המעולף.
.
.
.
״גימין אתה בסדר?״ שאל הוסק . יונגי, באקהיון ונאמג׳ון הלכו כבר לבית שלהם כל אחד. ורק גימין והוסק נישארו בחדר ישיבות.
״כן..״ ענה גימין בחיוך קטן.

״אייך אתה מרגיש?״ שאל גימין קם מהכיסא ונעמד למול הוסוק.
הוסק חייך אליו ״מה אני יכול להגיד? אני שמח שהחבר שלי חזר.״ אמר הוסק . גימין חייך אליו .

״אז..עכשיו ייש לך זמן לדברים אחרים נכון? כי בזמן האחרון ראיתי שאתה חדור מטרה מאז שגילת שטאהיונג בחיים..״ אמר גימין בזמן שהתקרב אליו משרבב את שפתיו ותופס בצווארון שלו.

״אהממ..למה ייש לך רעיונות למשהו?״ שאל הוסק מניח את ידיו על האגן שלו ומקרב אותו אליו . ״אוליי..״ אמר גימין וחייך  .

״ברגע שהרגל שלי תחלים ייש לי פנטזייה שאני חושב עלייה כבר ממזמן.״ אמר גימין ונשך את שפתיו . ״פנטזייה? אייזו?״ שאל הוסק מחייך.

״שהיית מדבר אליינו בנוגע למשימה , היית ניראה כולכך סקסי! הייתה קשוח ..ובכלל שהינו במשימה ואתה חילקת פקודות..היית סקסי כולכך!״ אמר גימין והקריב את פניו אל של הוסק יותר כך שהאפים שלהם נגעו אחד בשני.

״שובב אחד!״ אמר הוסק ונישק אותו . גימין עצם את עיניו ונתן להוסק לסחוף אותו. גימין פתח את פיו והוסק הכניס את לשנו במהירות לתוך פיו והעמיק את הנשיקה . כשהם באו לנתק את הנשיקה גימין נשך את השפה התחתונה של הוסק .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now