"גם אני אוהב אותך" אמר גאנקוק לג'ואנג סו ונישק אותו קלות בשפתיים.
גאנקוק וג'ואנג סו בניי זוג כבר חמישה חודשים . ג'ואנג סו הוא הגבר הכי רומנטי שהוא הכיר , הוא כולכך דאג לגאנקוק בכל המובנים , הוא טיפל בו כולכך יפה וכול זה לפני שהם נהפכו להיות בני זוג. עכשיו שהם בני זוג הדאגה והאהבה של ג'ואנג סו הפכה להיות יותר גדולה .
גאנקוק נימצא כרגע באוניברסיטה זו השנה האחרונה שלו וכך גם ג'ואנג סו .
גאנקוק התקדם לכיוון הכיתה שלו וראה את המורה בחוץ מחכה למאחרים האחרונים להכנס .
"בוקר טוב המורה קאנג" אמר גאנקוק נכנס בחיוך לכיתה ."גימין" קרא גאנקוק והלך לשבת לידו . "חזרת" אמר שוב ונתן לו חיבוק חם ומתגעגע
"כן אמרתי לך שאני טס ללונדון לחודש" אמר גימין מחייך .
"מה איתך וג'ואנג סו?" שאל גימין , הוא חשב שג'ואנג סו הוא לא הבחור המתאים לגאנקוק. למרות שהוא דואג ואוהב אותו,
"גימין הוא הילד הכי רומנטי, חתיך, מושלם שהכרתי" אמר גאנקוק בהתלהבות."אתה יודע מה הדעה שלי עליו נכון?" שאל גימין "כן אני יודע ... תפרגן לי פעם אחת" אמר גאנקוק משלב את ידיו בעצבות, הוא לא אהב את זה שגימין לא תמך בו בקטע הזה. הוא אפילו דיי התאכזב מההיונג שלו.
"אני אפרגן לך מתיי שתמצא את האחד שלך" אמר גימין מחייך ותופח על גבו של גאנקוק .
__________
"הוסק אני לפני המטרה" אמר טאהיונג לאוזנייה שהייתה מחוברת לו לאוזן.
טאהיונג והוסק היו במשימה עכשיו , הם היו צריכים למצוא את הבן אדם הזה שצריך להגן עליו...מהמאפיות האחרות שרוצות להרוג אותו .
"טאהיונג...תזהר שלא יחשוף אותך" אמר הוסק באוזניה "טוב היונג, אני נכנס" אמר טאהיונג מתקדם לכיוון הבן אדם ההוא."סליחה.." אמר טאהיונג , משהו עם משקפיים הסתובב אליו , "אייפה אני יכול למצוא את לי ביון?" שאל טאהיונג מוריד את משקפי השמש היקרים שלו ומסתכל על אותו נער.
"הוא בתוך בית הספר" אמר אותו נער , טאהיונג הסתכל על המבנה של בית הספר והתקדם מבלי לומר לנער תודה .
"בבקשה.." אמר הנער בציניות , טאהיונג הסתובב אליו ואמר "אל תתחכם או שבסוף תמצא את עצמך מתחת לאדמה. חתיכת חמור" אמר טאהיונג בקול עצבני .
"ס..סליחה" הנער אמר בפחד "תתחפף" אמר טאהיונג נותן לילד לחלוף על פניו."נו אייפה הוא?" שאל טאהיונג בעצבים , הוא התקדם עוד קצת לתוך בית הספר וראה את האיש . "מצאתי" אמר טאהיונג לאוזנייה "יופי, עכשיו תיקח אותו לצד" אמר הוסק "ומה אז?" שאל טאהיונג, לא מבין את התוכנית.
"קח אותו לצד ותגיד לו את כול מה שאנחנו עושים" אמר הוסק בעצבים מטאהיונג "אבל..ל" אמר טאהיונג נעצר על ידי הוסק שצעק לאוזנייה "לך כבר!" טאהיונג תפס באוזנו בכאב "אל תצעק אלי הוסק!" צעק טאהיונג וכול הסובבים הביטו בו .
טאהיונג המשיך להתקדם למרות המבטים שהיו עליו, עד שמצא את אותו בחור,
"אתה לי ביון נכון?" שאל טאהיונג בוחן אותו
"מה? לא!" לחש לי ביון , טאהיונג לא הבין למה הוא לוחש
"למה את לוחש?" שאל טאהיונג בלחש גם כן.
ולי ביון משך אותו מהמקום שהם היו בו למקום קצת יותר פרטי ובלי הרבה ילדים."אתה לי ביון כן או לא?" שאל טאהיונג "אהה ושתדע אני לא אוהב שנוגעים בי" אמר טאהיונג כבדרך כלל .
"סליחה...מה אתה רוצה?" שאל לי ביון אחריי ששיחרר את טאהיונג מאחיזתו .
"אתה יודע שיש אנשים שרוצים להרוג אותך נכון?" שאל טאהיונג
"כן, אני יודע" אמר לי ביון "אז אנחנו רוצים אותך בתור עובד שלנו" אמר טאהיונג בקול בטוח .
"למה לי לעבוד אצלכם?" שאל לי ביון
"תקשיב אנחנו צריכים רוצח כמוך, אנחנו חייבים כמוך וחוץ מזה שאנחנו נדאג שאף אחד לא יגע בך" אמר טאהיונג עם חיוך ."אני לא יודע.." אמר לי ביון
"בוא נלך לבית שלי ואני כבר אסביר לך הכול" אמר טאהיונג
מתקדם שלי ביון מאחוריו.יחסית לפרק ראשון הוא דיי משעמם לא?
שבת שלום💕
לא התאפקתי והעלתי עוד פרק 💋
אייך??
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...