-47-

1.5K 159 44
                                    

"מה לעזעזל חשבת?! ללכת לפו לבד, הם יותר הרבה ממך אם לא שמת לב!" צעק הוסק על גימין .

גימין היה פצוע בכתפיו על ידיי כדור , והבטן שלו אם חתך מסכן ועוד כמה מכות על פניו ועל גופו, הוא היה ניראה נורא.

הוסק צועק על גימין בגלל שטאהיונג והוא הגיעו אל מקום המחבוא של בונג אין וראו שכמעט כולם מתים, וששניים מהאנשים סוגרים על גימין שנפל על הרצפה.

אייך זה קרה?

ובכן, גימין חשב שהוא יכול לנצח 500 אנשים ביום אחד מבלי להפגע.

למה הוא חשב ככה?

הוא היה כועס מידי בשביל להבין שאין לו סיכוי לבד.

__________

גימין יצא מהביית לכיוון מקום המחבוא של בונג אין. הוא היה נחוש להרוג אותו.

הוא הגיע למקום ודפק את הדפיקה המיוחדת שהיה צריך בשביל שידעו שהאדם שדופק הוא משלהם.

גימין לא ידע אם בונג אין סיפר לכל האנשים שעובדים איתו על מה שקרה אבל לא היה איכפת לו .

אדם שהיה מוכר לגימין פתח את הדלת בחיוך . "לי ביון" הוא קרא , לא יודע שזה לא השם האמיתי שלו.

"היי" ענה גימין בחיוך ומלא ביטחון, למרות שהיה מבולבל מהיחס שלו.
הוא ציפה לקללות ואפילו למכות אבל כנראה שהוא לא יודע על מה שקרה, יתרון בשביל גימין.

"בונג אין נמצא?" שאל גימין .

"כן..הוא כרגע בשיחה". ענה האיש .

"כולם פו?" שאל גימין מבלי לגרום לו לחשוד.

"לא, חלק מאוד גדול הלך למשימה ונשארו רק חלק קטן." ענה שוב לשאלתו של גימין.

"כמה בערך?" שאל גימין.

"למה אתה צריך לדעת?" שאל בחזרה האיש .

"כי..אני רוצה לצאת למשימה אבל אם ייש הרבה אנשים אני לא אוכל לצאת.." תירץ גימין. זה לא היה תירוץ טוב.

"אוקי..נישארו בערך 100 ומשהו לא סגור על זה." ענה האיש בתמימות .

גימין חייך לרגע .

.
.
.

(דלגתי על כל הקטע הזה שהוא הורג אותם כי זה פאקינג ארוך)

גימין נפל על הרצפה מחוסר כוחות וכאב גדול שהרגיש בכל גופו.

הוא הביט על בונג אין ועובד שלו מכוונים אליו אקדחים וסכינים. הוא התנשף במהירות וניסה לקום אך לא יכל הרגל שלו הייתה כואבת והוא לא זוכר ממה.

"מאייפה האומץ?!" שאל בונג אין כועס על גימין שהרג פאקינג 100 ומשהו אנשים!

"א-אף פעם ל-לא פחדתי ממך.." התנשף גימין .

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now