"אני די שם לב לדברים..הוא תמיד רוצה לבוא לבית שלכם, ורוב הזמן הוא מספר לי שהוא היה איתך..ושהיה לו כיף.." אמר ג'ואנג סו.
"אוקיי מה אתה רוצה?" שאל טאהיונג .
"שלא תיקח לי את גאנקוק..בבקשה.. הוא אהבת חיי ואני לא יודע מה אני אעשה בלעדיו.."
'מה הוא פאקינג רוצה!!'
"שמע.. ג'ואנג סו תצטרך לדבר אם החבר שלך..אוקיי". אמר טאהיונג מכווץ את גבותיו.
"אבל אני מדבר איתך.." אמר ג'ואנג סו.
"אבל זה החבר שלך! ועכשיו אני אגיד לך בשיא הכנות...לא איכפת לי ממך. אוקיי, אז אם אתה רוצה תדבר אם חבר שלך!" אמר טאהיונג .
הוא יכל להגיד לג'ואנג סו שהוא יעזוב אותו
הוא יכל גם להגיד לו שהוא לא רוצה
אז הוא פשוט יתן לגאנקוק להחליט, הוא יתן לגאנקוק להחליט אם הוא רוצה לעזוב את ג'ואנג סו ולהיות איתו או להשאר אם ג'ואנג סו."תגיד לגאנקוק, כי הוא החבר שלך לא אני!" אמר טאהיונג וניתק מבלי לחכות לתשובה או לתגובה ממנו.
'מה ניראה לו!! פאק!'.
***
גאנקוק הגיע לביתו של ג'ואנג סו, הוא רצה לדבר איתו..הוא כבר לא מרגיש את האהבה שהיתה לו פעם, עכשיו הוא התאהב במישהו אחר. בקים טאהיונג.
הוא הרגיש שהוא חייב להפרד מג'ואנג סו בשביל טאהיונג, הוא בחיים לא חשב שהוא עשה דבר כזה. אבל האהבה הכולכך גדולה הזאת שהוא הרגיש כלפי ג'ואנג סו עברה אל קים טאהיונג .
"גאנקוק.." אמר ג'ואנג סו בחיוך ונישק אותו, נשיקה מלאת אהבה.
ג'ואנג סו רצה להעמיק את הנשיקה אבל גאנקוק פתאום ניתק אותה באמצע, ג'ואנג סו היה מבולבל טיפה . והייתי לו הרגשת בטן מאוד לא טובה.
"מה קרה?" שאל ג'ואנג סו מכווץ את גבותיו.
"אני צריך לדבר איתך.. ג'ואנג סו" אמר גאנקוק בלחץ, משחק באצבעותיו מאחוריי גבו.
"כן בטח, על מה?" שאל ג'ואנג סו.
גאנקוק נשם אוויר והוציא אותו ברווחה.
"אוקי.." הוא לחש והתחיל."ג'ואנג סו, אני אוהב אותך מאוד..באמת אני מודה לאלוהים שפגשתי אותך, הפכת אותי להיות אדם מאושר ושמח כול הזמן, אתה באמת הייתה הסיבה שלי להתעורר כל בוקר..אני באמת אוהב אותך.." אמר גאנקוק מביט עמוק בעיניו של ג'ואנג סו.
"גם אני.." לחש ג'ואנג סו בחיוך מלא שמחה.
"אבל..אני אוהב אותך כידיד..אני כבר לא אוהב אותך כמו שאהבתי..אני כולכך מצטער ניסיתי להכחיש את זה! ניסיתי להשאר איתך אבל אני לא יכול..אני לא יכול לשקר לך כל יום בפרצוף, אני כבר לא מאוהב בך..אני לא אוהב אותך באותה צורה של פעם..אני אוהב אותך כחבר טוב.." אמר גאנקוק בדמעות יורדות מעיניו.
YOU ARE READING
רק שלייי (vkook) (boy×boy)
Fanfictionקים טאהיונג האיש הכי מפחיד בעולם ראש מאפיה הכי גדולה בעולם וכמובן כמו כל ראש מאפייה ייש אויבים אבל למזלו ייש עוד 4 מאפיות גדולות כמעט כמו שלו שהם חברים שלו . כולם יודעים שאסור לעצבן אותו כי ייש לו פתיל קצר והוא יכול ישר להרוג אותך על המקום. אם הוא נ...