-80-

1K 75 23
                                    

״אבא שלי בבית חולים.״

״מה?״
טאהיונג כיווץ את הגבות שלו , הוא לא קיבל מענה שמע רק קולות של בכי . ״אני בדרך!״ אמר טאהיונג וניתק במהירות את הפלאפון .

״מה קרה?״ שאל גאנקוק וניראה מודאג. טאהיונג נאנח ״אבא של הוסק בבית חולים.״
הוא ניגש לארון כדי לשים בגדים עליו אך גאנקוק עצר אותו.

״אתה צריך קודם לטפל בזה״

״זה יכול לחכות , אני חייב ללכת אליו.״ אמר טאהיונג .
״אבל זה יכאב לך, אתה צריך לחטא ואז לחבוש את זה. אני יעשה את זה מהר!״ אמר גאנקוק לוקח את טאהיונג מושיב אותו על המיטה והולך להביא מה שצריך.

לאחר כמה דקות שגאנקוק חיטא את הפצע וחבש אותו טאהיונג קם במהירות התלבש ויצא מהחדר שגאנקוק אחריו. כשטאהיונג פתח את הדלת בשביל לצאת מהבית גאנקוק תפס בו במהירות וסובב אותו אליו.

טאהיונג כיווץ את גבותיו לא מבין מה קרה. לקח לגאנקוק כמה שניות לסרוק את הפרצוף שלו ואז לנשק את שפתיו. טאהיונג במהירות עצם עיינים והתמסר לנשיקה.

טאהיונג הכניס את לשנו לתוך פיו של גאנקוק ושיחק עם לשונו של גאנקוק . לאחר כמה שניות הם התנתקו מהנשיקה .

״בייבי? למה זה היה? לא שאני מתנגד!״ אמר טאהיונג וקירב אותו אליו עוד יותר . גאנקוק חייך קצת ואמר ״סתם..התגעגעתי..״ טאהיונג חייך והדביק לו עוד נשיקה אך הפעם קצרה יותר ואמר ״גם אני קוק, באמת.״ ואז יצא מהבית .

לאחר שטאהיונג נסע לבית החולים גאנקוק גם יצא מהבית שלהם והלך לבית שלו. הרבה זמן הוא לא היה שם.

״אמא?״ קרא גאנקוק שניכנס לבית שלו.
הוא ראה מזוודות ליד הדלת , של מי אלא?

״גאנקוק? איזה יופי התכוונתי להתקשר אלייך עכשיו.״ אמרה אימו כשירדה במדרגות . ״מה זה? של מי אלה?״ שאל גאנקוק מצביע על המזוודות. אימו חייכה אליו בעדינות.

״שלי.״ ענתה .

גאנקוק לא הבין, הוא כיווץ את הגבות שלו בבילבול. ״אני לא מבין.״ הוא אמר.
״אני עוברת לאמריקה..״ היא אמרה ונשמעת נרגשת .

״מה? למה?״ שאל גאנקוק . ״אני לא רוצה שתעברי..״ הוסיף.

״בוא תשב.״ אמרה והתיישבה על הספה מחכה שיעשה כדברייה.
גאנקוק הלך והתיישב לידה.

״גאנקוק, לפני שכל זה קרה..המוות של ההורים שלך והבן שלי..הייתי אמורה לטוס לאמריקה ולהתחיל לעבוד שם , הציעו לי עבודה שהיא בינלאומית ..ואחרי הרבה זמן לא חשבתי שהם ירצו אותי אבל הם התקשרו אליי לפני שבועיים והודיעו לי שחסר להם עובדים ושהם עדיין מעוניינים בי.״

גאנקוק עדיין היה מבולבל .

״הם רוצים שאני אעבוד איתם..ואני מאוד רוצה את זה. זה יהיה בשבילי כמו דף חדש . במיוחד שעכשיו הכל נסגר והנבלה הזה לא חי יותר ..״ אמרה וחיכתה שהוא יגיב.

רק שלייי (vkook)      (boy×boy)Where stories live. Discover now